Zaloguj się
Kwiatowo-owocowa świeca, mająca przywołać nastrój, jaki panuje w Lizbonie o świcie. Kreację zapachową stworzyła dla D'Orsay Suzy Le Helley.
Połączenie figlarnej ceramiki Laëtitii Rouget i olfaktorycznej wizji D'ORSAY pozwala inaczej spojrzeć na miłość. Trzy świece zapachowe przenoszą nas wprost do ukochanego kraju Laetitii - do Portugalii.
Słoneczne, orzeźwiające nuty przywodzą na myśl urzekające aromaty mandarynki, neroli i fig, zapewniając romantyczne, poetyckie i zaskakujące doświadczenie.
Ceramiczne naczynia, w których zamknięto świece, nadają się do wielokrotnego użytku, a wzór ujawnia się po całkowitym zużyciu wosku.
Dostępna wyłącznie w Galilu Neoperfumeria przy ulicy Mokotowskiej 63 oraz na galilu.pl
- Przy pierwszym użyciu należy palić świecę tak długo, aż cała jej powierzchnia stanie się płynna. Zajmie to około 4 godzin. W ten sposób zapobiegniesz efektowi tunelowania świecy - powstaniu zagłębienia wokół knota.
- Przed ponownym zapaleniem świecy poczekaj, aż wosk stwardnieje.
- Używaj wygaszacza do świec, aby uniknąć dymu.
- Regularnie przycinaj knot za pomocą specjalnych nożyczek (idealna długość to 3 do 5 mm), aby zapobiec dymieniu świecy lub wpadnięciu knota do wosku.
- Jeśli knot nie będzie ustawiony prawidłowo, delikatnie wycentruj go, gdy wosk się jeszcze topi.
- Nie pozostawiaj świecy bez nadzoru i nie pal jej jednorazowo dłużej niż cztery godziny po pierwszym użyciu.
- Trzymaj świecę poza zasięgiem dzieci i zwierząt.
Nuty Zapachowe
Głowa
cytryna (esencja), mandarynka (esencja)
Serce
neroli (esencja), petitgrain (esencja)
Baza
figa, nuty solarne
O marce D’Orsay
Wszystko zaczyna się od miłości — ta myśl przyświeca francuskiej marce, która swoją nazwę zawdzięcza Alfredowi d’Orsay. Zafascynowany perfumami, w swoim domu wygospodarował specjalną przestrzeń na gabinet zapachów, gdzie w 1830 roku opracował pierwszą kompozycję z myślą o ukochanej (z którą łączył go… zakazany romans — zapach był więc formą niewidzialnej więzi, czymś, co pomagało przetrwać rozłąkę).
W 2019 roku firmę przejęła (i gruntownie odświeżyła) Amélie Huynh — ambitna przedsiębiorczyni, którą ujęły historie miłosne stojące za powstaniem D’Orsay. Choć wyraźnie zmieniła się identyfikacja wizualna, flakony odmłodniały, a nowe kompozycje powstają od zera, uczucia nadal stanowią punkt wyjścia do wszelkich działań podejmowanych przez markę — każdy zapach opowiada o innym stadium miłości. Inaczej pachnie przecież płomienny romans, inaczej tęsknota, a jeszcze inaczej euforia towarzysząca zakochaniu.