Zapłać później z lub podziel płatność z
Najnowsza kompozycja Diptyque nawiązująca do pierwszego zapachu marki: l’Eau to śmiała wariacja na temat oryginalnej 34 boulevard Saint Germain. Można w niej odnaleźć atmosferę pierwszego butiku firmy, zmienił się tylko nieco klimat całości: najzieleńsze nuty zyskały przewagę nad cieplejszymi i bardziej zmysłowymi nutami 34.
L’eau du trente-qua tre otwiera gorzka pomarańcza, werbena, cytryna, grejpfrut i lawenda, podkreślone domieszką gałki muszkatołowej, owoców jałowca i liści drzewa cynamonowego. Zielone nuty liści brzozowych znane z zapachu Philosykos dodają kompozycji świeżości. Nuty serca są zdominowane egipskim geranium i zmysłową tuberozą, a bazę perfum tworzą drzewo cedrowe z Wirginii, paczuli, kadzidło i hiszpański czystek. Pojawiające się na końcu jasne akcenty piżma równoważą zapach wysmakowaną dawką łagodnej zmysłowości.
Szklany flakonik z magnetycznym popielatym zamknięciem dopełnia całość. Różowy motyw pretorianina na opakowaniu nawiązuje do tkaniny zaprojektowanej przez Diptyque ponad 50 lat temu. Na zamknięciu widnieje adres pierwszego butiku firmy, 34, bd Saint-Germain oraz znak handlowy serii – inspiracją były przyciski do papieru, jakie sprzedawano przed laty w tamtym butiku.
- Nuty głowy: grejpfrut, cytryna, lawenda, rozmaryn, akord liści figowych , czarna porzeczka
- Nuty serca: gałka muszkatołowa, liście cynamonu, żywica galbanum, mastyks, geranium, tuberoza, róża
- Nuty bazy: drzewo cedrowe, paczuli, wetiwer, czystek, benzoes, mech debowy
Nuty Zapachowe
Głowa
grejpfrut, cytryna, lawenda, rozmaryn, liście figi , czarna porzeczka
Serce
gałka muszkatołowa, cynamon, galbanum, mastyks, geranium, tuberoza, róża
Baza
drzewo cedrowe, paczula, wetiwer, czystek labdanum, benzoina, mech dębowy
O marce Diptyque
Historia rozpoczęła się w 1961 roku, kiedy troje przyjaciół — Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant — otworzyło butik na bulwarze Saint Germain w Paryżu. Początkowo sprzedawali tkaniny, piękne przedmioty i pamiątki przywiezione z egzotycznych podróży. Dwa lata później zaprezentowali swoją pierwszą świeczkę o zapachu głogu, a w 1968 pierwszą wodę toaletową — L’Eau.
Diptyque w sposób mistrzowski dotrzymuje kroku wciąż zmieniającym się zapachowym trendom, a jednocześnie zachowuje przy tym swoje DNA. Olivier Pescheux, jeden z najsłynniejszych współczesnych “nosów”, podkreśla ich cechę charakterystyczną, czyli niekonwencjonalność aromatycznych połączeń. Do kompozycji zawsze dodawany jest jeden element na pozór odbiegający od reszty, a w rzeczywistości pogłębiający doznania. W L’Eau, dla której wzorem stały się XVI-wieczne mieszanki potpourri, był to imbir. Z kolei w bestsellerowym Do Son do hipnotycznych, kwiatowych nut tuberozy i jaśminu dołącza wibrujący akord morski.
Ale diptyque to nie tylko zapachy w formie perfum czy wód toaletowych. To też znane na całym świecie świece, aromatyczne produkty do pielęgnacji, akcesoria do wnętrz i drobiazgi, które sprawiają wielką radość. To limitowane edycje i kolekcje świąteczne, na które czekamy cały rok.
DiptyqueHala Koszyki Godziny otwarcia: |