Zapłać z lub podziel płatność z
Peeling do twarzy opracowany ze składników pochodzenia roślinnego. Mieszanka ekstraktów z popiołu wulkanicznego, wodorostów i imbiru. Oczyszcza i złuszcza, pozostawiając skórę gładką.
Ingredients: Water\Aqua\Eau, Perlite, Silica, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Stearyl Alcohol, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Glyceryl Stearate Se, Fragrance (Parfum), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Volcanic Ash, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract\Beta Vulgaris\Extrait De Racine De Betterave, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Phormidium Persicinum Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Cetyl Alcohol, Hydrolyzed Corn Starch, Lactic Acid, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid, Myristyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Disodium Phosphate, P-Anisic Acid, Sodium Phosphate, Sodium Nitrate, Polysorbate 60, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Citronellol, Sodium Citrate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate <ILN49202> Please Be Aware That Ingredient Lists May Change Or Vary From Time To Time. Please Refer To The Ingredient List On The Product Package You Receive For The Most Up To Date List Of Ingredients.
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.