eau de magnolia body milk 200ml

Kod produktu: FM189
335,00 zł
Dodaj do ulubionych
Chwilowo niedostępne Powiadom mnie o dostępności

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis
Unlike other white flowers that exude opulence, magnolia’s scent is citrus-fresh. Carried by a woody undercurrent, a magnified citric balance of bergamot, lemon and grapefruit tunnels into focus towards darker notes of oak moss and patchouli in an olfactory representation of sunshine and its shadow.

Frédéric Malle’s body milk is a delicate, hydrating film, light enough to be immediately absorbed by the skin. 
Składniki

Water\Aqua\Eau, Butylene Glycol, Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Isononyl Isononanoate, Fragrance (Parfum), Petrolatum, Hydrogenated Polyisobutene, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Hydroxystearic/Linolenic/Oleic Polyglycerides, Carbomer, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Ethylhexylglycerin, Cholesterol, Rosa Canina Fruit Oil, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Sodium Hydroxide, Sodium Hyaluronate, Peg-8, Laminaria Digitata Extract, Cetraria Islandica Extract, Tetradecyl Aminobutyroylvalylaminobutyric Urea Trifluoroacetate, Citric Acid, Magnesium Chloride, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Isoeugenol, Evernia Furfuracea (Treemoss) Extract, Disodium Edta, Tocopheryl Acetate, Bht, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Historia Editions de Parfums Frédéric Malle

#Galilu