FAQ

Zamówienia

Jak szybko dotrze do mnie moje zamówienie?

Naszym celem jest jak najszybsze zrealizowanie zamówienia. Postaramy się wysłać je w następnym dniu roboczym od daty jego złożenia. Zastrzegamy sobie jednak prawo realizacji zamówień do 7 dni. Na czas dostarczenia wpływ ma również wybrany przewoźnik. Oferujemy dostawę za pośrednictwem następujących firm:

Metoda dostawy Czas dostawy
FedEx 24-48 godzin
InPost Paczkomaty 48-72 godzin
InPost Kurier 24-48 godzin
Czy moje zamówienie telefoniczne lub e-mailowe będzie obsłużone szybciej niż złożone w sklepie internetowym?

Każde zamówienie jest przez nas wprowadzane do systemu. Realizujemy je w kolejności rejestracji, zatem zamówienie telefoniczne lub e-mailowe zostanie obsłużone w takim samym czasie jak złożone przez sklep internetowy.

Czy można zamówić produkt z wysyłką za granicę?

Tak, wysyłka za granicę jest możliwa, ale zamówienie musi zostać złożone mailowo, a nie za pośrednictwem naszej strony. Napisz do nas na adres kontakt@galilu.pl, a nasze konsultantki poinformują o kosztach związanych z przesyłką.

Czy moje zamówienie może zostać zapakowane na prezent?

Tak, większość naszych produktów poza próbkami może być zapakowana na prezent. Wystarczy wybrać taką opcję w koszyku przy zakupie produktu. Koszt pakowania to 10 zł za każdy produkt. Prezenty pakujemy we włoskie papiery marek Rossi oraz Tassotti słynących z wielowiekowych tradycji rzemieślniczych i introligatorskich.

Gdzie mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

Odbiór osobisty zamówień internetowych możliwy jest we wszystkich naszych sklepach stacjonarnych, po wcześniejszym wybraniu lokalizacji i otrzymaniu mailowego potwierdzenia, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Czas przygotowania zamówienia do odbioru to 3 dni robocze. 

   
   Galilu olfactory, Mokotowska 26, Warszawa
   tel. 690 311 281
   Galilu neoperfumeria, Mokotowska 63, Warszawa
   tel. 538 488 425
   Galilu neoperfumeria, Elektrownia, Dobra 42, Warszawa
   tel. 517 911 366
   Galilu neoperfumeria, Szeroka 15/17, Gdańsk
   tel. 587 174 577
   Galilu neoperfumeria, Sienna 1 / Rynek Główny 6, Kraków
   tel. 797 232 480

Jak mogę śledzić wysyłkę moich zamówień?

Jeśli Twoje zamówienie wysyłane jest za pośrednictwem FedEx lub InPost otrzymasz od firmy kurierskiej e-mail z detalami dotyczącymi transportu paczki. Na adres e-mail podany w zamówieniu będziesz również otrzymywać aktualizacje dotyczące statusu Twojej paczki.

Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony towar?

Zwrot produktu jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. W tym terminie należy dostarczyć (pocztą lub e-mailem) wypełniony formularz zwrotu. Zwrot środków nastąpi po otrzymaniu przez nas nieużywanego produktu wraz z dowodem zakupu.
Produkt należy odesłać pod adres:

Galilu, ul. Stępińska 22/30 lokal 311, 00-739 Warszawa

Wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku nieużywanych i zamkniętych fabrycznie produktów. W przypadku chęci skorzystania z tej możliwości napisz do nas na adres kontakt@galilu.pl. 

Płatności

Jakie formy płatności akceptujecie?

Przyjmujemy płatności za pośrednictwem systemów PayPal oraz PayU, które oferują płatności kartami płatniczymi, przelewami elektronicznymi ze wszystkich polskich banków, płatności mobilne, płatności przez portfele elektroniczne (BLIK, Visa Checkout, Masterpass, Google Pay i Apple Pay). PayU oferuje również usługę płatności przelewem tradycyjnym. Otrzymujesz przelew w formie blankietu, który możesz zrealizować bezpośrednio ze swojej bankowości elektronicznej lub wydrukować i opłacić w dowolnej placówce stacjonarnej.


Czy mogę kupić coś na raty?

Tak. Raty PayU są dostępne, jeśli zakupy wraz z wysyłką mieszczą się w przedziale od 300 zł do 20 000 zł. Podmiotem udzielającym pożyczki ratalnej na zakupy jest jeden z partnerów pożyczkowych PayU: Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce. Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i decyzję kredytową w czasie rzeczywistym, zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi.


Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Czy mogę kupić coś teraz i zapłacić później?

Tak. Twisto PayU oferuje taką usługę. Możesz odroczyć płatność za zakupy nawet o 45 dni. Z tej metody płatności możesz skorzystać, jeżeli wartość Twojego koszyka wynosi od 100 zł do 2 000 zł. O tym, czy ostatecznie będziesz mógł skorzystać z tej metody płatności zadecyduje ocena Twojej zdolności kredytowej wykonana przez pożyczkodawcę.


Co jeśli wystąpił błąd podczas opłacania PayU i płatność nie doszła do skutku? Jak mogę opłacić zamówienie?

Niestety w tym momencie na naszej stronie nie ma możliwości wznowienia płatności PayU. W takiej sytuacji możliwa jest płatność BLIK-iem po kontakcie telefonicznym ze sklepem internetowym (Klient podaje kod BLIK, a my wpisujemy go na terminalu płatniczym) Możliwa jest też wpłata na konto bankowe 87 1750 0012 0000 0000 1196 3099 z numerem zamówienia w tytule. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. 


Czy mogę uzyskać zwrot podatku za zakupione zakupy (Tax Free)?

Niestety w tym momencie nasz sklep nie jest objęty programem TAX FREE.

Zakup próbek

Jak mogę zamówić próbki perfum?

Opcja zakupu próbki jest dostępna na stronie danego produktu. Jednorazowo można zamówić tylko jedną próbkę danego zapachu i nie więcej niż 10 próbek różnych zapachów. Każdy Klient może kupić maksymalnie trzy próbki jednego zapachu w całej historii swoich zamówień i tylko jedną próbkę rocznie. Jeżeli nie widzisz możliwości zakupu próbki pod wybranym przez siebie zapachem napisz do nas wiadomość na adres pomoc@galilu.pl.

Jak mogę zamówić próbki produktów pielęgnacyjnych?

Sprzedaż próbek produktów pielęgnacyjnych nie jest naszą standardową usługą, ale z przyjemnością je dla Ciebie przygotujemy. Jeśli interesuje Cię przetestowanie kosmetyku napisz do nas na adres pomoc@galilu.pl a nasze konsultantki poinformują Cię o koszcie próbki i cenie przesyłki.


Czy mogę kupić próbki w sklepach stacjonarnych?

Niestety nie. Nasze próbki przygotowujemy w zewnętrznym magazynie i nie ma możliwości zakupienia ich w sklepie stacjonarnym.

Dostępność produktów

Czy wszystkie produkty w sklepie są oryginalne i nowe?

Tak, wszystkie produkty zarówno w sklepach stacjonarnych jak i sklepie online są oryginalne. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem wszystkich naszych marek.


Czy produkty, które są dostępne na stronie są dostępne również w sklepach stacjonarnych?

W każdej neoperfumerii mamy nieco inną selekcję produktów i marek. Aby upewnić się czy dany produkt jest dostępny w danym sklepie napisz do nas na adres kontakt@galilu.pl lub zadzwoń do wybranego sklepu.


   Galilu olfactory, Mokotowska 26, Warszawa
   tel. 690 311 281
   Galilu neoperfumeria, Mokotowska 63, Warszawa
   tel. 538 488 425
   Galilu neoperfumeria, Elektrownia, Dobra 42, Warszawa
   tel. 517 911 366
   Galilu neoperfumeria, Szeroka 15/17, Gdańsk
   tel. 587 174 577
   Galilu neoperfumeria, Sienna 1 / Rynek Główny 6, Kraków
   tel. 797 232 480



Czy mogę zamówić produkt jednej z Waszych marek jeśli nie ma go w stałej ofercie?

Jak najbardziej. Jeżeli producent umożliwi nam realizację specjalnego zamówienia, możemy zamówić dla Ciebie wybrany produkt. Napisz do nas na adres kontakt@galilu.pl.


Znalazłam/znalazłem produkt, który chcę kupić, ale jest niedostępny. Czy jest szansa żeby go jeszcze kupić? Kiedy będzie dostępny?

W większości przypadków, jeżeli produkt widnieje na naszej stronie, powinien pojawić się u nas ponownie. Napisz do nas na adres pomoc@galilu.pl, a podamy Ci przybliżony termin dostępności.

Dobór zapachu

Dlaczego perfumy pachną na mnie inaczej niż na kimś innym? 

Sposób, w jaki zapach rozwija się na naszej skórze jest rzeczą bardzo indywidualną i nieprzewidywalną, dlatego zachęcamy zawsze do przetestowania go na własnej skórze, zanim dokonasz zakupu. Czynniki, które wpływają na rozwój zapachu na skórze to m.in. poziom nawilżenia naszej skóry, jej odczyn pH, dieta, a nawet stan zdrowia.


Dlaczego zapach który kupiłam/kupiłem nie pachnie? 

Pytanie to pojawia się najczęściej w kontekście perfum marki Escentric Molecules (np. Molecule 01 lub Molecule 02). Specyfiką zapachów Molecules jest ich prosta budowa - to roztwór zaledwie jednego, syntetycznego składnika zapachowego w alkoholu. Składniki te - Iso E Super w Molecule 01 i Ambroxan w Molecule 02 - działają jak baza lub utrwalacze innych zapachów, z którymi się zetkną. W kontakcie z naszą skórą perfumy te wydobywają najczęściej jej własny zapach. Z tego powodu zapach wydaje się neutralny, niewyczuwalny  dla osoby, która go nosi, jest natomiast wyczuwalny dla otoczenia.

Czym są: perfumy, woda perfumowana, woda toaletowa, woda kolońska? 

Nazwy te odnoszą się do różnych typów produktów perfumeryjnych i określają koncentrację kompozycji zapachowej w roztworze alkoholowym. Zwykle przyjmuje się, że perfumy mają stężenie 20- 30 % kompozycji zapachowej, woda perfumowana: 15 - 20 % stężenia, woda toaletowa 5-15 %, a woda kolońska to produkt, w którym stężenie kompozycji zapachowej wynosi ok. 2-4 %. 

Określenie woda kolońska może odnosić się nie tylko do koncentracji, ale do określonego typu produktu - klasycznej, świeżej kompozycji zbudowanej z nut cytrusowych i ziołowych, z niewielką domieszką nut drzewnych w bazie.