In Two Minds cleanser

Kod produktu: AESOP-intwomindscleanser
135,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Delikatny żel do mycia twarzy, przeznaczony do cery mieszanej i odpowiedni do użytku codziennego.

Two Minds Facial Cleanser jest jednym z trzech produktów marki Aesop, opracowanych specjalnie z myślą o szczególnych potrzebach cery mieszanej, cechującej się przede wszystkim zaburzoną równowagą. Łagodny, odświeżający żel oczyszcza i odblokowuje pory, nie obciążając skóry ani nie pozbawiając jej naturalnej bariery ochronnej. Pozostawia uczucie czystości i świeżości, nadając skórze miękkość.

Główne składniki obejmują ekstrakt z orzechów laskowych o znanym działaniu kojącym i ściągającym; kwas salicylowy, który umożliwia delikatne złuszczanie chemiczne, oczyszczenie skóry i przywrócenie jej równowagi oraz liść szałwii, oczyszczający i kojący cerę. Do oczyszczenia i nawilżenia przyczynia się również rozmaryn, a lawenda koi i nawilża. Wśród składników znalazł się też rumianek marokański, łagodzący podrażnienia.

Ten produkt, wraz z tonikiem In Two Minds Facial Toner i kremem nawilżającym In Two Minds Facial Hydrator, skutecznie odblokowuje pory, oczyszcza skórę i koi podrażnienia. Ogranicza nadmierne wydzielanie sebum w przetłuszczającej się strefie T, charakterystycznej dla cery mieszanej, a jednocześnie umożliwia delikatną pielęgnację obszarów twarzy i szyi, w których skóra jest sucha i narażona na podrażnienia.

Sposób użycia
Nanieść pół łyżeczki żelu do mycia In Two Minds Facial Cleanser na czyste dłonie; wmasować w skórę twarzy i szyi. Dokładnie spłukać ciepłą wodą. Następnie zastosować odpowiedni tonik i krem nawilżający.

O marce Aēsop

 

Proste botaniczne receptury,  zapachy, które występują w naturze, ponadczasowa, niezmienna od lat estetyka. Dzięki niezwykłemu wyczuciu, konsekwencji i braku nachalnej reklamy marka ugruntowała sobie mocną pozycję na rynku. I utrzymuje ją od 1987 roku.

Aēsop bazuje na ekstraktach z roślin w wielu postaciach, a formuły zawierają najlepsze zbiory roślinne z danego sezonu — dlatego też każdego roku są nieco inne. Marka nie ogranicza się jednak do składników naturalnych, sięga czasami po substancje syntetyczne — zawsze sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa. Nie ma tu podziału na porę dnia (choć zdarzają się wyjątki) czy płeć. Czym jeszcze ją  wyróżnia? Inwestuje w innowacje, ale też… relacje ze światem sztuki — opakowania edycji limitowanych powstają we współpracy z wybitnymi artystami.  

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Ciekawe historie

#Galilu