Zapłać później z lub podziel płatność z
Zainspirowana złotą godziną idealnego letniego dnia, gdy zaczął już zapadać zmrok, ale w powietrzu unosi się jeszcze żar słońca, OdeJo jest tajną bronią stylisty mody Jo Levina. Skrupulatna rekonstrukcja enigmatycznej mieszanki olejków, odkryta dziesiątki lat temu u zapomnianego aptekarza, była kiedyś zapachową ścieżką dźwiękową do dawno minionych dni. Na szczęście, z pomocą przyjaciół Jeffa Loundsa i Tima Blanksa, Jo był w stanie ponownie uchwycić prawdziwą magię tego charakterystycznego zapachu. W ten sposób odrodziło się OdeJo.
Uwodzicielski, acz subtelny rezultat jest niezaprzeczalny: tęskna lilia i róża tahitańska emanują ciepłem, a olejek z ogórka i morskie wodorosty dodają świeżości i wyrazu. Nowa woda toaletowa emanuje rześką, tętniącą życiem energią.
O marce O De Jo
Brand perfumiarski, stworzony przez dyrektora kreatywnego magazynu GQ – Jo Levina. Przy kreowaniu zapachu pomagali mu Jeff Lounds (współpomysłodawca kultowych Escentric Molecules) oraz awangardowy pisarz Tim Blanks. Projekt na pograniczu perfumiarstwa i mody.