Zaloguj się
Głęboko nawilżające masło do ciała Frédérica Malle jest uzupełnieniem kultowego zapachu Portrait of a Lady. To niezwykły barokowy zapach, który na nowo definiuje zapach róży. Kompozycja została oparta na akordzie benzoesu, cynamonu, drzewa sandałowego i mocnym wątku paczuli, a także piżma i kadzidła. Hojnie wykorzystano w niej najlepszą esencję tureckiej róży – właśnie ta woń otwiera zapach. Perfumiarz Dominique Ropion połączył różę z pozostałą częścią kompozycji, wykorzystując nuty porzeczki i ostre, przyprawowe akordy. Po kilkuset próbach potrzebnych, by zbalansować “przesadzoną” formułę (perfumy bez wątpienia zawierają największą możliwą dawkę esencji róży i paczuli w sercu zapachu), powstała wyjątkowa formuła. Perfumy Damy to nowy, orientalno-różany zapach o zmysłowej, hipnotycznej sile przyciągającej ludzi jak magnes. Kompozycja jest jednocześnie klasyczna i bardzo współczesna.
Water\Aqua\Eau, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Mineral Oil\Paraffinum Liquidum\Huile Minerale, Beeswax\Cera Alba\Cire D'Abeille, Fragrance (Parfum), Dimethicone, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Cetearyl Glucoside, Xanthan Gum, Ppg-26-Buteth-26, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Biosaccharide Gum - 1, Tyrosine, Arginine, Leucine, Lysine Hcl, Valine, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Geraniol, Limonene, Cinnamal, Benzyl Benzoate, Eugenol, Linalool, Bht, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Red 33 (Ci 17200), Yellow 5 (Ci 19140)
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.