Bestseller

portrait of a lady hair & body oil 200ml

Kod produktu: FM081
835,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis
A seductive classic – bursting with a unique concentration of rose, amber, blackcurrant and raspberry – is unleashed in a select blend of oils (apricot kernel, evening primrose, jojoba). With just a few drops, your skin is instantly enhanced and softened, your hair radiant. Portrait of a Lady hair and body oil is a new dimension in beauty, for a living, breathing Scheherazade.
Składniki

Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil , Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil , Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil , Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil , Fragrance (Parfum) , Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil , Rosa Canina (Rose) Fruit Oil , Argania Spinosa Kernel Oil , Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract , Anogeissus Leiocarpus Bark Extract , Squalane , Calophyllum Inophyllum (Tamanu) Seed Oil , Cholesterol , Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil , Tocopherol , Caprylic/Capric Triglyceride , Hordeum Vulgare (Barley) Extract\Extrait D'Orge , Diethylhexyl Syringylidenemalonate , Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract , Polysorbate 60 , Citronellol , Geraniol , Alpha-Isomethyl Ionone , Limonene , Cinnamal , Benzyl Benzoate , Eugenol , Linalool , Tetrahexyldecyl Ascorbate

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Historia Editions de Parfums Frédéric Malle

#Galilu