Set 3*10ml+travel spray+sleeve men
Zapłać z lub podziel płatność z
Z okazji Świąt kultowy francuski właściciel marki perfumeryjnej i kultowy francuski projektant łączą siły. Prezenty gwiazdkowe już nigdy nie będą takie same!
Od samego początku istnienia marce Editions de Parfums Frédéric Malle przyświeca idea wolności twórczej. Frédéric Malle wierzy, że trzeba znajdować najbardziej utalentowane osoby działające w danej dziedzinie – od perfumiarstwa po sztukę i technologię – a następnie dawać im przestrzeń i zasoby, by mogły robić to, co robią najlepiej, na swoich warunkach. Rezultaty bywają zaskakujące, eklektyczne, a nawet ryzykowne, ale innowacyjność i dynamika są kluczowe dla filozofii Malle’a. I właśnie mianem innowacyjnych i dynamicznych można określić jedne z najbardziej kultowych kolaboracji Editions de Parfums Frédéric Malle.
Pierre Hardy jest równie bezkompromisowy. Od ponad trzydziestu lat odkrywa na nowo luksusowe obuwie, nadając przy okazji nowy wymiar grafice i rzeźbie. Jego marka jest synonimem konceptualnej elegancji. Styl Hardy’ego – jego uwielbienie dla geometrii – jest natychmiast rozpoznawalny i świetnie pasuje do minimalizmu reprezentowanego przez Editions de Parfums Frédéric Malle. Współpraca Hardy’ego z Malle to nie tylko spotkanie dwóch pięknych umysłów, to też mariaż podobnych sposobów myślenia o estetyce.
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.