Zapłać z lub podziel płatność z
Jak śpiewali The Rolling Stones „Every cop is a criminal and all the sinners saints” – każdy gliniarz to przestępca a wszyscy grzesznicy są świętymi. Nie trzeba sprzymierzać się z diabłem, aby przyznać, że w każdym z nas jest jednocześnie coś z grzesznika i świętego. Też tak uważamy, dlatego przygotowaliśmy zestaw niegrzecznych, uwodzicielskich błyszczyków, Seven Deadly Sins, czyli siedem grzechów głównych. Siedem kuszących błyszczyków, lekkich, lecz w pełni zapigmentowanych i skrajnie dekadenckich to dowód, że nawet grzeszyć można w niebiańskim blasku.
- Gęsty, teatralny efekt przy lekkiej, nieklejącej konsystencji.
- Skrajnie błyszcząca formuła, z zawartością olejku z nasion żurawiny, witaminy E i ekstraktu z rozmarynu, która chroni i nawilża usta, aby były grzechu warte.
- Oszałamiające, niegrzeczne lecz twarzowe odcienie, tworzące nowe trendy.
„Nieodparta pokusa i diabelski szyk!” Poppy King, założycielka firmy
O marce Lipstick Queen
Genialny pomysł – marka z produktami poświęconymi ustom i tylko ustom. W każdym sezonie lansuje nowy, zaskakujący produkt wyprzedzający trendy albo przełomowy kosmetyk do pielęgnacji. Słynna jest ze szminek zmieniających odcień. Najbardziej znana: „Frog Prince Lipstick” to już klasyka, ale grono fanek stale rośnie. Innym bestsellerem marki jest „Medieval Lipstick Queen” w uniwersalnym odcieniu czerwieni, który pasuje absolutnie każdej kobiecie. Ten produkt to także pielęgnacja ust, w jego składzie znajdziemy prawie wyłącznie witaminę E i pigment. I to jest cecha najbardziej wyróżniająca produkty LQ – ich niesamowicie pielęgnacyjne składy, które nadają wargom nieskazitelny wygląd. Bez względu na kolor.