Zaloguj się
Pierwsza pasta do zębów firmy Aesop i drugi po płynie do płukania produkt do pielęgnacji jamy ustnej, opracowany z taką samą dbałością o szczegóły jak produkty do pielęgnacji skóry. Ma wyrazisty aromat i skutecznie oczyszcza zęby i dziąsła, pomagając utrzymać nienaganną higienę jamy ustnej.
Nie zawiera fluoru. Delikatnie ścierające składniki, rokitnik o dobrze udokumentowanych właściwościach kojących i Wasabia japonica (ekstrakt z wasabi) o działaniu przeciwbakteryjnym zapobiegają tworzeniu płytki nazębnej. Olejki eteryczne z kardamonu, anyżu, mięty pieprzowej i goździka pozostawiają poczucie oczyszczenia i odświeżenia jamy ustnej.
Calcium Carbonate, Xylitol, Water (Aqua), Cellulose Gum, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Tetrasodium Pyrophosphate, Illicium Verum (Anise) Fruit/Seed Oil, Mentha Viridis (Spearmint) Leaf Oil, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Melaleuca Alternifolia (TEA Tree) Leaf Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Juice, Elettaria Cardamomum Seed Oil, Eugenia Caryophyllus (Clove) Flower Oil, Wasabia Japonica Root Powder, Potassium Sorbate, Lactic Acid, Limonene, Eugenol
O marce Aēsop
Proste botaniczne receptury, zapachy, które występują w naturze, ponadczasowa, niezmienna od lat estetyka. Dzięki niezwykłemu wyczuciu, konsekwencji i braku nachalnej reklamy marka ugruntowała sobie mocną pozycję na rynku. I utrzymuje ją od 1987 roku.
Aēsop bazuje na ekstraktach z roślin w wielu postaciach, a formuły zawierają najlepsze zbiory roślinne z danego sezonu — dlatego też każdego roku są nieco inne. Marka nie ogranicza się jednak do składników naturalnych, sięga czasami po substancje syntetyczne — zawsze sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa. Nie ma tu podziału na porę dnia (choć zdarzają się wyjątki) czy płeć. Czym jeszcze ją wyróżnia? Inwestuje w innowacje, ale też… relacje ze światem sztuki — opakowania edycji limitowanych powstają we współpracy z wybitnymi artystami.