Zaloguj się
Byredo przedstawia kolekcję Tulipmania, zainspirowaną historycznym zjawiskiem znanym również jako „gorączka tulipanowa”. To określenie używane jest do opisania zjawiska ekonomicznego panującego w XVII-wiecznej Holandii, wiążącego się z ogromnym wzrostem cen cebulek tulipanów oraz niebywałą modą na te kwiaty.
Tulipmania jest również kolekcją opartą na zapachu z 2010 roku La Tulipe. Soczysty rabarbar otwiera grę kompozycji i jednocześnie stanowi początek dla kreacji lekkiej frezji i cyklamenu. Prawdziwą swą postać zapach pokazuje później, kiedy zieleń staje się bardziej wyrazista, a każde miejsce jest zapełniane przez pachnące tulipany. W La Tulipe horyzont staje się granicą między niebem a polem żółtych i czerwonych kwiatów. Stworzone miejsce jest pełne świeżego wiatru przemykającego między gęstwiną łodyg i liści, którego podłoże stanowi sensualny wetiwer w swojej drzewnej, trochę mrocznej zieleni.
Aqua (water), butyrospermum parkii (shea) butter, parfum (fragrance), glyceryl stearate, peg-100 stearate, alcohol, butylene glycol, glycerin, cetearyl alcohol, polyacrylamide, ceteareth-22, c13-14 isoparaffin, dimethicone, phenoxyethanol, caprylyl glycol, xanthan gum, limonene, laureth-7, disodium edta, geraniol, bht, linalool, citral, sodium hydroxide, hydroxycitronellal, citronellol, isoeugenol.
Please be aware that ingredient lists may change or vary from time to time. To confirm that a BYREDO product is suitable for your personal use, please consult the list of ingredients that is included on our product packaging.
O marce Byredo
Sztokholmski dom perfumeryjny, który istnieje od 2006 roku. Za globalnym sukcesem i wszystkimi kreacjami marki stoi założyciel i dyrektor artystyczny Ben Gorham. Jego wielokulturowość, tworząca pomost pomiędzy Kanadą, Indiami a Szwecją, znajduje odbicie w niezwykłym charakterze perfum Byredo.
“Nie jestem perfumiarzem. Tworzę brief i pokazuję go profesjonalnemu kreatorowi zapachów. Obrazy, film, poezja, muzyka, słowa, przedmioty, inne zapachy — to moje inspiracje… Wytrenowałem nos. Musiałem nauczyć się innego języka, aby komunikować się z perfumiarzami, ale z czasem zdobyłem doświadczenie. Od samego początku współpracuję również z tymi samymi specjalistami. Rozumiemy się doskonale” — mówi Gorham.
Marka oferuje też doskonałej jakości perfumowane kosmetyki do pielęgnacji oraz świece i zapachy do wnętrz.