Zapłać z lub podziel płatność z
Water\Aqua\Eau, Stearic Acid, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glycerin, Potassium Hydroxide, Sodium Lauroyl Glutamate, Peg-150 Distearate, Hydroxyethylcellulose, Caprylyl Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Menthol, Hexylene Glycol, Allantoin, Saccharide Isomerate, Cinnamomum Camphora (Camphor) Bark Oil, Citric Acid, Rubus Idaeus (Raspberry) Leaf Cell Culture, Butylene Glycol, Carbomer, Sodium Lactate, Coco-Glucoside, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Tripeptide-1, Fragrance (Parfum), Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Sodium Citrate, Ascorbyl Palmitate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.