La Madeleine świeczka 220gr

Kod produktu: DP315
235,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Gdyby ściany mogły mówić, miałyby do opowiedzenia niesamowite historie! Gdy Myriam Badault, odkryła, że dom założyciela diptyque w Normandii był kiedyś budynkiem poczty, na której Marcel Proust wysyłał swoją korespondencję, wpadła na genialny pomysł. Na myśl przyszedł jej zapach o uniwersalnym uroku. Był to aromat przepysznej magdalenki, odświerzająco cytrynowej i pokrzepiająco puszystej, dokładnie takiej, jaką opisał Marcel Proust we „W stronę Swanna”. Badault poprosiła perfumerzystę Fabrice'a Pellegrina o stworzenie aromatycznego wosku, którego zapach pobudzi kubki smakowe największych koneserów. Opowiedziała mu o słynnych magdalenkach Dax wyrabianych przez założoną w 1906 roku piekarnię Cazelle, o biszkopcie, któremu nie można się oprzeć. Nawet surowe maślane ciasto sprawia, że leci ci ślinka. Nikt nie wie, ile magdalenek skosztowano, aby udoskonalić formułę tej jedynej w swoim rodzaju świecy, która stanowi teraz część niezrównanej Collection 34. 

Porcelanowy pojemnik został stworzony przez NG Oficina de Porcelanas w Portugalii – firmę rzemieślniczą, która w 2016 roku świętują trzydziestolecie swojej działalności i niezliczone lata współpracy z wieloma muzeami. Od 2011 roku kolaboruje ona z diptyque w tworzeniu Collection 34. Tym razem jej pracownicy zaprojektowali ceramiczny pojemnik o kredowej, niemal piaszczystej fakturze, którego brzegi pokryte są gładką, czarną emalią. Mistrzowsko wykonany przedmiot, który z przyjemnością weźmiesz do ręki.

 

O marce Diptyque

 

Historia rozpoczęła się w 1961 roku, kiedy troje przyjaciół — Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant — otworzyło butik na bulwarze Saint Germain w Paryżu. Początkowo sprzedawali tkaniny, piękne przedmioty i pamiątki przywiezione z egzotycznych podróży. Dwa lata później zaprezentowali swoją pierwszą świeczkę o zapachu głogu, a w 1968 pierwszą wodę toaletową — L’Eau. 

Diptyque w sposób mistrzowski dotrzymuje kroku wciąż zmieniającym się zapachowym trendom, a jednocześnie zachowuje przy tym swoje DNA. Olivier Pescheux, jeden z najsłynniejszych współczesnych “nosów”, podkreśla ich cechę charakterystyczną, czyli niekonwencjonalność aromatycznych połączeń. Do kompozycji zawsze dodawany jest jeden element na pozór odbiegający od reszty, a w rzeczywistości pogłębiający doznania. W L’Eau, dla której wzorem stały się XVI-wieczne mieszanki potpourri, był to imbir. Z kolei w bestsellerowym Do Son do hipnotycznych, kwiatowych nut tuberozy i jaśminu dołącza wibrujący akord morski. 

Ale diptyque to nie tylko zapachy w formie perfum czy wód toaletowych. To też znane na całym świecie świece, aromatyczne produkty do pielęgnacji, akcesoria do wnętrz i drobiazgi, które sprawiają wielką radość. To limitowane edycje i kolekcje świąteczne, na które czekamy cały rok.

Diptyque 

Hala Koszyki
Koszykowa 63, Warszawa
[email protected]
+48 789 245 717

www.galilu.pl/diptyquewarsaw

Godziny otwarcia:
poniedziałek – sobota 11:00 - 21:00

 

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Historia marki Diptyque

#Galilu