Bestseller

Tempo woda perfumowana 75ml

Grupa olfaktoryczna: drzewna
Kod produktu: DP264
795,00 zł
Dodaj do ulubionych
Możesz kupić próbkę tego zapachu

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Zapach paczuli był prawdziwym hitem wśród hipisów, którzy uważali go za symbol buntu i wolności – głównych wartości dzieci kwiatów. Zapach ten ucieleśniał też fascynację egzotyką i nową duchowością, docierającą z Dalekiego Wschodu.

Duchowość hipisów w latach '60. czerpała też z rewolucji w literaturze, jaką rozpoczęło w latach '50 pokolenie bitników. Dla Kerouaca „beat” (uderzenie), słowo od którego pochodzi nazwa ruchu, odnosi się przede wszystkim do rytmu jazzu, który wymusza utrzymanie Tempa zgodnego z rytmem uderzeń serca. Dla bitników ważna była też przyroda i odkrywanie niezmierzonych przestrzeni nowych światów dzięki szamanistycznym rytuałom.

Tempo to pełna niuansów kompozycja trzech typów paczuli, która ukazuje różne aspekty tego zapachu: jest on elegancki i drzewny, otulający i ziemisty zarazem. Tempo to wyjątkowa i wyrafinowana kompozycja, podkreślona liściem fiołka, która daje efekt rezonansu na skórze.

Paczuli użyta w tej kompozycji uprawianana jest na indonezyjskiej wyspie Sulawesi. W Givaudan opracowano zrównoważony plan jej pozyskiwania, gwarantujący jakość i ciągłość dostaw tego materiału. Ustanowiono sieć setek drobnych wytwórców, szanujących tradycyjne metody produkcji, od których zbiory kupowane są bezpośrednio.

Składniki

Paczuli, matę, szałwia muszkatołowa

Nuty Zapachowe
paczula, yerba mate, fiołek, szałwia muszkatołowa

O marce Diptyque

 

Historia rozpoczęła się w 1961 roku, kiedy troje przyjaciół — Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant — otworzyło butik na bulwarze Saint Germain w Paryżu. Początkowo sprzedawali tkaniny, piękne przedmioty i pamiątki przywiezione z egzotycznych podróży. Dwa lata później zaprezentowali swoją pierwszą świeczkę o zapachu głogu, a w 1968 pierwszą wodę toaletową — L’Eau. 

Diptyque w sposób mistrzowski dotrzymuje kroku wciąż zmieniającym się zapachowym trendom, a jednocześnie zachowuje przy tym swoje DNA. Olivier Pescheux, jeden z najsłynniejszych współczesnych “nosów”, podkreśla ich cechę charakterystyczną, czyli niekonwencjonalność aromatycznych połączeń. Do kompozycji zawsze dodawany jest jeden element na pozór odbiegający od reszty, a w rzeczywistości pogłębiający doznania. W L’Eau, dla której wzorem stały się XVI-wieczne mieszanki potpourri, był to imbir. Z kolei w bestsellerowym Do Son do hipnotycznych, kwiatowych nut tuberozy i jaśminu dołącza wibrujący akord morski. 

Ale diptyque to nie tylko zapachy w formie perfum czy wód toaletowych. To też znane na całym świecie świece, aromatyczne produkty do pielęgnacji, akcesoria do wnętrz i drobiazgi, które sprawiają wielką radość. To limitowane edycje i kolekcje świąteczne, na które czekamy cały rok.

Diptyque 

Hala Koszyki
Koszykowa 63, Warszawa
[email protected]
+48 789 245 717

www.galilu.pl/diptyquewarsaw

Godziny otwarcia:
poniedziałek – sobota 11:00 - 21:00

 

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Tempo

Opinie o Tempo

Tempo nie bierze jeńców i bawi się hipisowskim stereotypem za pomocą sporej ilości mocnej paczuli. Perfumiarz Olivier Pescheux, wieloletni współpracownik marki, bawiąc się bliskimi baby boomersom psychodelią i flower power, stworzył optymistyczny i hipnotyzujący klasyk.

Adrian Clark, GQ Magazine

#Galilu