Eau de Magnolia after sun balm 150 ml

Kod produktu: FM202
215,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać później z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Balsam po opalaniu marki Frédéric Malle jest jedwabistym, odżywczym żelem na bazie wody, który zapewnia intensywne nawilżenie skóry i nadaje jej przyjemny zapach Eau de Magnolia. To doskonały sposób na ukojenie po kąpieli słonecznej.

Zapach magnolii o cytrusowej świeżości jest wyjątkowy na tle ciężkich zapachów innych białych kwiatów. Kompozycja zawiera też drzewne tony oraz wzmacniające cytrusowy aspekt magnolii nuty bergamoty, cytryny i grejpfruta. Następnie pojawiają się ciemniejsze nuty mchu dębowego i paczuli, kontrastujące z początkiem zapachu tak, jak słońce kontrastuje z cieniem.

Składniki

Nuty głowy: cytryna; grejpfrut; bergamota
Nuty bazy: mech dębowy; paczuli

 

Water\Aqua\Eau, Glycerin, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Methyl Gluceth-20, Xylitylglucoside, C12-16 Alcohols, Opuntia Ficus-Indica Stem Extract, Anhydroxylitol, Carbomer, Xylitol, Opuntia Ficus-Indica Leaf Cell Extract, Caprylyl Glycol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Lecithin, Ethylhexylglycerin, Bisabolol, Potassium Cetyl Phosphate, Palmitic Acid, Squalane, Sodium Hydroxide, Buteth-3, Polysorbate 60, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Sorbitan Isostearate, Sodium Hyaluronate, Tributyl Citrate, Citric Acid, Fragrance (Parfum), Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Disodium Edta, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Historia Editions de Parfums Frédéric Malle

#Galilu