Rose and Cuir body wash 200 ml

Kod produktu: FM251
310,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Płyn do mycia ciała Frédéric Malle to gęsty, oczyszczający żel. Pięknie się pieni, tworząc tysiące bąbelków, pozostawiając skórę miękką i odżywioną.

Na pierwszym planie zachwyca czysta, nieskazitelna, nowoczesna, bezkompromisowa i emocjonalna interpretacja róży. Łączy się z nią unikalny ekstrakt pieprzu nepalskiego, geranium burbońskiego i nuty czarnej porzeczki, nadając całości świeży i korzenny charakter.

Prawdziwa burza szaleje jednak pod spodem. Wetyweria i cedr tworzą ziemistą bazę wraz z mroczną, tajemniczą skórą i nutą IsoButyl Quinoline – przywołuje jej niezwykły, gorzki zapach, który popadł w zapomnienie od czasu śmiałych aromatów ery jazzu. 

Nad tą wyraźnie kwiatową kompozycja, oszałamiającą i konkretną zarazem, unosi się teatralna, z trudem kontrolowana zmysłowość.

Składniki
Water\Aqua\Eau, Sodium Laureth Sulfate, Ppg-1-Peg-9 Lauryl Glycol Ether, Coco-Betaine, Decyl Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Fragrance (Parfum), Sodium Chloride, Citric Acid, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Polyquaternium-10, Copper Pca, Limonene, Hexyl Cinnamal, Tetrasodium Edta, Bht, Tocopheryl Acetate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Yellow 5 (Ci 19140)

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Historia Editions de Parfums Frédéric Malle

#Galilu