Hinoki 250 ml conditioner

Kod produktu: LELABO211
165,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Odżywka, która ma postać nawilżającego balsamu i pozostawia włosy gładkie i błyszczące. Należy dokładnie spłukać.

Formuła produktu powstała na bazie składników roślinnych: zawiera awokado (odbudowujące), olejek kokosowy (stymulujący) i nasiona modraka abisyńskiego (zmiękczające). Produkt nie zawiera parabenów, ftalanów ani sztucznych barwników. Inspiracją dla zapachu Hinoki były buddyjskie świątynie kompleksu górskiego Kōya w Japonii z ich mistycznym, ciepłym, hipnotyzującym zapachem drewna hinoki, pozyskiwanego w okolicznych lasach. Produkt jest dostępny w butelce 250 ml, z której można łatwo go wycisnąć.

Składniki

Ingredients: Water\Aqua\Eau, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Amodimethicone, Fragrance (Parfum), Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetyl Esters, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Tocopherol, Panthenol, Hydrolyzed Vegetable Protein Pg-Propyl Silanetriol, Ppg-3 Benzyl Ether Myristate, Cetrimonium Chloride, Trideceth-3, Trideceth-15, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Ethanolamine, Acetic Acid, Sodium Hydroxide, Limonene, Linalool, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Bht, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate <ILN46030> Please Be Aware That Ingredient Lists May Change Or Vary From Time To Time. Please Refer To The Ingredient List On The Product Package You Receive For The Most Up To Date List Of Ingredients.

O marce Le Labo

 

 

Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy.  “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.

Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”. 

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

O marce Le Labo

#Galilu