Zaloguj się
Wzmocnij kondycję paznokci i ogranicz ich łamliwość stosując nasz dwufunkcyjny produkt: bazę i utwardzacz w jednym.
Wystarczy, że nałożysz tę oddychającą, intensywnie wzmacniającą i przyjazną dla wegan formułę pod lakier i możesz cieszyć się nie tylko gładszym, trwalszym ulubionym kolorem, ale także wyraźnie mniejszą liczbą złamań i imponującą poprawą kondycji paznokci. Przywitaj się ze zdrowszym manicurem!
Zmniejsza łamliwość - zawiera Hexanal, który pomaga wzmocnić paznokcie, poprawić ich kondycję i ograniczyć łamliwość.
Mniej odprysków i łuszczenia się lakieru - tworzy elastyczną, oddychającą powłokę, która zapewnia doskonałą przyczepność lakieru i jego trwałość.
Oddychająca formuła - nasza unikalna, dotleniająca formuła uwzględnia fizjologię paznokci, dzięki czemu nie wysychają one podczas noszenia.
12-free - nasza formuła nie zawiera 12 toksycznych składników, w tym ftalanów, toluenu, formaldehydu, ksylenu i innych.
12-free Strengthen & Breathe nie zawiera: ftalanów, w tym DBP, toluenu, formaldehydu, żywicy formaldehydowej, kamfory, ksylenu, tosylamidu etylowego, fosforanu trifenylu, alkoholu, parabenów, pochodnych zwierzęcych, glutenu.
O marce Nailberry
Marka NAILBERRY powstała w 2012 roku. Stworzyła ją Sonia Hully. Jako pierwszy powstał
luksusowy Nail Bar w londyńskiej dzielnicy Chelsea, niedługo później – gama wielokrotnie
nagradzanych luksusowych lakierów.
Kiedy Sonia zauważyła, że jej znani klienci mają suche, zniszczone paznokcie, opracowała
linię lakierów, które miały pomóc rozwiązać te problemy – niezależnie od tego, czy ich
przyczyną były tryb życia, zanieczyszczenie środowiska, czy manikiur żelowy.
Tak powstała wielokrotnie nagradzana seria L’OXYGÉNÉ. Przy zastosowaniu najnowszej,
opatentowanej technologii L’OXYGÉNÉ zapewnia piękny kolor i zdrowszy manikiur. Później
do serii L’OXYGÉNÉ dołączyła gama zabiegów na paznokcie, które miały na celu
regenerację uszkodzonych paznokci.
Dla NAILBERRY ważne są zdrowie i dobre samopoczucie, a także szacunek dla środowiska
naturalnego. Te wartości leżą u podstaw wszystkich działań marki.