Zaloguj się
Tak jak herbata matcha oznacza w japońskiej kulturze znacznie więcej niż napój, tak THé MATCHA 26 jest dla nas czymś więcej niż zapachem. To moment wglądu w siebie, bliskiego kontaktu z pięknem własnej duszy. Wystarczy subtelny powiew, żeby oderwać się od otaczającego nas szumu i zwrócić się do wewnątrz.
Akord herbaty matcha jest nasycony kremową nutą figi, wzmocniony ciepłą wetywerią i drzewem cedrowym oraz uszlachetniony kuszącą gorzką pomarańczą. THé MATCHA 26 to zapach głęboki, niosący wyjątkową przyjemność tym, którzy mają szczęście być blisko używającej go osoby. Daje uczucie spokoju, przebywania w domu wśród ludzi, których kochamy, przywołuje na myśl wszystko, co bliskie i ważne.
"Inspiracja, której szukasz, jest już w tobie. Bądź cicho i posłuchaj". Rumi
Wzbogacony masłem shea, olejem z awokado i olejkiem ze słodkich migdałów. Perfumuje, zmiękcza i wygładza skórę.
Water\Aqua\Eau, Fragrance (Parfum), Isopropyl Palmitate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Canola Oil\Huile De Colza, Coco-Caprylate/Caprate, Ethylhexylglycerin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Limonene, Linalool, Eugenol, Citral, Citronellol, Geraniol, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Disodium Edta, Bht, Phenoxyethanol <ILN50900>
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.