Zaloguj się
Gęsty, bogaty, silnie nawilżający szampon.
Formuła produktu powstała na bazie składników roślinnych: zawiera rokitnik (przeciwutleniający), liść rozmarynu (kojący) i trzcinę cukrową (oczyszczającą). Produkt nie zawiera parabenów, ftalanów ani sztucznych barwników. Dostępny w butelce 250 ml, z której można łatwo go wycisnąć.
Kompozycję zapachową tworzy werbena, roślinny zamiennik aromatycznych nut cytrusowych, który podkreśla różnorodne aspekty zapachu bazylii.
Ingredients: Water\Aqua\Eau, Sodium Lauryl Sulfate, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Sorbeth-230 Tetraoleate, Fragrance (Parfum), Isopentyldiol, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Decyl Glucoside, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, Sodium Lauroyl Oat Amino Acids, Sorbitan Laurate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Helianthus Annuus (Sunflower) Extract, Glycerin, Sodium Chloride, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Sodium Sulfate, Sodium Pca, Urea, Sodium Bicarbonate, Trehalose, Polyquaternium-51, Sodium Hyaluronate, Triacetin, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Citronellol, Eugenol, Disodium Edta, Tocopherol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid <ILN45082> Please Be Aware That Ingredient Lists May Change Or Vary From Time To Time. Please Refer To The Ingredient List On The Product Package You Receive For The Most Up To Date List Of Ingredients.
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.