Zaloguj się
Vouloir être ailleurs. Żywiołowe usposobienie: osoba dyskretna i wrażliwa.
Cichy, słodki głosik mówi nam: „Vouloir être ailleurs” (chcę być gdzie indziej) i przenosi nas z powrotem do upojnych, beztroskich czasów młodości. Kwiat lipy, miód i świeżo ścięte siano sprawiają, że czujemy się, jakbyśmy znowu mieli 15 lat. Niemal dorośli, ale otuleni perfumami dzieciństwa. Nie wiedzieliśmy wtedy, że już wkrótce dorośniemy na dobre. Cudowne interludium.
Nuty głowy: liście cytryny, nasiona arcydzięgla
Nuty serca: kwiat lipy
Nuty bazy: drzewo akacjowe, wosk pszczeli, siano
Nuty Zapachowe
Głowa
liście cytryny, nasiona arcydzięgla
Serce
kwiat lipy
Baza
drzewo akacjowe, wosk pszczeli, siano
O marce D’Orsay
Wszystko zaczyna się od miłości — ta myśl przyświeca francuskiej marce, która swoją nazwę zawdzięcza Alfredowi d’Orsay. Zafascynowany perfumami, w swoim domu wygospodarował specjalną przestrzeń na gabinet zapachów, gdzie w 1830 roku opracował pierwszą kompozycję z myślą o ukochanej (z którą łączył go… zakazany romans — zapach był więc formą niewidzialnej więzi, czymś, co pomagało przetrwać rozłąkę).
W 2019 roku firmę przejęła (i gruntownie odświeżyła) Amélie Huynh — ambitna przedsiębiorczyni, którą ujęły historie miłosne stojące za powstaniem D’Orsay. Choć wyraźnie zmieniła się identyfikacja wizualna, flakony odmłodniały, a nowe kompozycje powstają od zera, uczucia nadal stanowią punkt wyjścia do wszelkich działań podejmowanych przez markę — każdy zapach opowiada o innym stadium miłości. Inaczej pachnie przecież płomienny romans, inaczej tęsknota, a jeszcze inaczej euforia towarzysząca zakochaniu.