Zaloguj się
Herbal Deodorant Roll-On jest aksamitną formułą, niezawierającą aluminium ani alkoholu, odpowiednią zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Jest to produkt bliźniaczy dla Spray-On Herbal Deodorant marki Aesop, a jego kojąca, kremowa faktura na pewno spodoba się osobom, których skóra mogłaby ulec podrażnieniu przy stosowaniu dezodorantów w aerozolu.
Do głównych składników należą rycynooleinian cynku i wyciąg z wasabi, które działają synergicznie wraz ze starannie dobraną kompozycją olejków eterycznych, w tym z szałwii, eukaliptusa, lawendy oraz neroli, ograniczając i maskując nieprzyjemne zapachy. Herbal Deodorant Roll-On ma subtelny, ziołowy zapach, który dobrze komponuje się z innymi produktami marki Aesop.
Herbal Deodorant Roll-On jest sprzedawany w flakonie 50 ml z ciemnego szkła.
Water (Aqua), Coco-Caprylate, Glycerin, Ceteareth-20, Zinc Ricinoleate, Sorbitan Stearate, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Bisabolol, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Phenoxyethanol, Microcrystalline Cellulose, Polysorbate 20, Benzyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Xanthan Gum, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Sodium Gluconate, Ethylhexylglycerin, Wasabia Japonica Root Powder, Cellulose Gum, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Oil, Sodium Benzoate, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Lactic Acid, Potassium Sorbate, Tocopherol, Linalool, d-Limonene, Geraniol, Farnesol.
O marce Aēsop
Proste botaniczne receptury, zapachy, które występują w naturze, ponadczasowa, niezmienna od lat estetyka. Dzięki niezwykłemu wyczuciu, konsekwencji i braku nachalnej reklamy marka ugruntowała sobie mocną pozycję na rynku. I utrzymuje ją od 1987 roku.
Aēsop bazuje na ekstraktach z roślin w wielu postaciach, a formuły zawierają najlepsze zbiory roślinne z danego sezonu — dlatego też każdego roku są nieco inne. Marka nie ogranicza się jednak do składników naturalnych, sięga czasami po substancje syntetyczne — zawsze sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa. Nie ma tu podziału na porę dnia (choć zdarzają się wyjątki) czy płeć. Czym jeszcze ją wyróżnia? Inwestuje w innowacje, ale też… relacje ze światem sztuki — opakowania edycji limitowanych powstają we współpracy z wybitnymi artystami.