Zaloguj się
Lekki i nietłusty krem do rąk uzupełniający działanie naszego mydła do rąk. Roślinna formuła ze słodkim migdałem (właściwości nawilżające), olejkiem z krokosza barwierskiego (właściwości kojące) i nawłociem (właściwości ochronne) to produkt bez parabenów, ftalanów i sztucznych barwników.
Zapach Hinoki jest inspirowany buddyjskimi świątyniami w japońskich górach Kōya-san, które wypełnione są mistycznym, wyjątkowo ciepłym i hipnotyzującym zapachem drzew hinoki rosnących w otaczających je lasach. Balsam został umieszczony w butelce o pojemności 250 ml z poręczną pompką. Produkt jest oczywiście w stu procentach wegański i nie jest testowany na zwierzętach
Ingredients: Water\Aqua\Eau, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Glycerin, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Octyldodecanol, Ppg-15 Stearyl Ether, Fragrance (Parfum), Sorbitan Olivate, Cetearyl Olivate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Paeonia Suffruticosa (Peony) Root Extract, Ribes Nigrum (Blackcurrent) Seed Oil, Saccharide Isomerate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Sorbitan Palmitate, Solidago Virgaurea (Goldenrod) Extract, Calendula Officinalis Flower Oil, Panthenol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Cetyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters, Tocopherol, Octyldodecyl Oleate, Caffeine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Allantoin, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Aminomethyl Propanol, Ethylhexylglycerin, Alcohol, Citric Acid, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Citronellol, Eugenol, Sodium Phytate, Sodium Citrate, Tocopheryl Acetate, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Bht, Phenoxyethanol, Sorbic Acid <ILN45753> Please Be Aware That Ingredient Lists May Change Or Vary From Time To Time. Please Refer To The Ingredient List On The Product Package You Receive For The Most Up To Date List Of Ingredients.
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.