Zaloguj się
Kremowy, nietłusty balsam przynoszący ukojenie nawet bardzo zniszczonym rękom. Roślinna formuła z masłem shea (właściwości odżywcze), słodkim migdałem ( właściwości nawilżające) i korzeniem piwonii (właściwości regenerujące) to produkt bez parabenów, ftalanów i sztucznych barwników.
Zapach Hinoki jest inspirowany buddyjskimi świątyniami w japońskich górach Kōya-san, które wypełnione są mistycznym, wyjątkowo ciepłym i hipnotyzującym zapachem drzew hinoki rosnących w otaczających je lasach. . Sprzedawany w poręcznych tubkach o pojemności 55 ml. . Produkt jest oczywiście w stu procentach wegański i nie jest testowany na zwierzętach
Ingredients: Water\Aqua\Eau, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Fragrance (Parfum), Cetearyl Olivate, C9-12 Alkane, Glyceryl Stearate, Theobroma Grandiflorum Seed Butter, Sorbitan Olivate, Polymethylsilsesquioxane, Shorea Robusta Seed Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Paeonia Suffruticosa (Peony) Root Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Ribes Nigrum (Blackcurrent) Seed Oil, Tocopherol, Saccharide Isomerate, Caprylyl Glycol, Caffeine, Panthenol, Carbomer, Tocopheryl Acetate, Solidago Virgaurea (Goldenrod) Extract, Coco-Caprylate/Caprate, Sodium Hydroxide, Glycine Soja (Soybean) Oil, Stearic Acid, Octyldodecanol, Octyldodecyl Oleate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Alcohol, Citric Acid, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol, Citral, Disodium Edta, Sodium Citrate, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Bht, Phenoxyethanol, Chlorphenesin <ILN46034> Please Be Aware That Ingredient Lists May Change Or Vary From Time To Time. Please Refer To The Ingredient List On The Product Package You Receive For The Most Up To Date List Of Ingredients.
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.