Zaloguj się
Maska do włosów Hinoki powstała z połączenia roślinnych składników, które głęboko odżywiają, kondycjonują, zmiękczają i wygładzają włosy. Zapach Hinoki jest inspirowany buddyjskimi świątyniami na górze Koya w Japonii – w każdej z nich czuje się mistyczny, ciepły, hipnotyzujący aromat drzew hinoki (cyprysów japońskich) z otaczającego budynki lasu. Gęsta, odżywcza maska wygładza łuski włosów, dzięki czemu przywraca właściwy poziom nawilżenia i miękkość. Jednocześnie nadaje włosom delikatny zapach cyprysa japońskiego.
Ingredients: Water\Aqua\Eau, Cetearyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Stearyl Alcohol, Glycerin, Fragrance (Parfum), Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Behentrimonium Chloride, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Cetyl Alcohol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Spirulina Maxima Extract, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract\Beta Vulgaris\Extrait De Racine De Betterave, Panthenol, Arginine, Aspartic Acid, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Threonine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine, Lactic Acid, Pca, Sodium Pca, Sodium Lactate, Linoleic Acid, Oleic Acid, Linolenic Acid, Palmitic Acid, Hydrolyzed Corn Starch, Hydroxyethylcellulose, Disodium Phosphate, Sodium Phosphate, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Arachidyl Alcohol, Stearic Acid, Myristyl Alcohol, P-Anisic Acid, Polysorbate 60, Linalool, Limonene, Geraniol, Bht, Tocopherol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caramel <ILN48984> Please Be Aware That Ingredient Lists May Change Or Vary From Time To Time. Please Refer To The Ingredient List On The Product Package You Receive For The Most Up To Date List Of Ingredients.
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.