Zaloguj się
Kojący, równoważący tonik, przeznaczony do cery mieszanej.
Ten odświeżający, łagodnie ściągający tonik jest jednym z trzech produktów marki Aesop, opracowanych specjalnie z myślą o szczególnych potrzebach cery mieszanej, cechującej się przede wszystkim zaburzoną równowagą. Doskonale przygotowuje skórę do zastosowania kremu nawilżającego, kojąc podrażnienia i przywracając równowagę. Nie obciąża skóry i nie wysusza jej. Reguluje wytwarzanie sebum w przetłuszczającej się strefie T, charakterystycznej dla cery mieszanej, a jednocześnie działa kojąco na obszary twarzy i szyi, w których skóra jest sucha i podatna na podrażnienia..
Do głównych składników należą: witamina B3 i pąki rumianku, znane z właściwości kojących skórę, oraz ekstrakt z orzechów laskowych, który ma ponadto działanie chłodzące, odświeżające i lekko ściągające. Formułę uzupełnia kwas salicylowy, który umożliwia delikatne złuszczanie chemiczne, oczyszczenie skóry i przywrócenie jej równowagi. Do oczyszczenia i nawilżenia przyczyniają się również szałwia i rozmaryn, rumianek marokański koi podrażnienia, a lawenda działa kojąco i nawilżająco.
Ten łagodny, lecz skuteczny produkt stanowi idealne uzupełnienie żelu do mycia In Two Minds Facial Cleanser i kremu In Two Minds Facial Hydrator. Doskonale odpowiada na potrzeby osób z cerą mieszaną, zapewniając niezbędne dla tego typu cery odblokowanie porów, oczyszczenie i przywrócenie równowagi.
Water (Aqua), Alcohol Denat., Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Glycereth-26, Niacinamide, Coceth-7, Trideceth-9, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-5 Ethylhexanoate, Sorbitol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Panthenol, Sodium Citrate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Disodium EDTA, Salicylic Acid, Ormenis Multicaulis Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Benzoic Acid, Citric Acid, Linalool, Limonene
O marce Aēsop
Proste botaniczne receptury, zapachy, które występują w naturze, ponadczasowa, niezmienna od lat estetyka. Dzięki niezwykłemu wyczuciu, konsekwencji i braku nachalnej reklamy marka ugruntowała sobie mocną pozycję na rynku. I utrzymuje ją od 1987 roku.
Aēsop bazuje na ekstraktach z roślin w wielu postaciach, a formuły zawierają najlepsze zbiory roślinne z danego sezonu — dlatego też każdego roku są nieco inne. Marka nie ogranicza się jednak do składników naturalnych, sięga czasami po substancje syntetyczne — zawsze sprawdzone pod kątem bezpieczeństwa. Nie ma tu podziału na porę dnia (choć zdarzają się wyjątki) czy płeć. Czym jeszcze ją wyróżnia? Inwestuje w innowacje, ale też… relacje ze światem sztuki — opakowania edycji limitowanych powstają we współpracy z wybitnymi artystami.