Zapłać z lub podziel płatność z
Diptyque przedstawia innowacyjny dyfuzor w postaci klepsydry (w nowej, trzeciej odsłonie), który zmieni myślenie o zapachach dla domu. Wystarczy go obrócić, aby uruchomić nowy cykl uwalniania zapachu, który trwa około godziny, i cieszyć się nowymi wrażeniami zmysłowymi: godziną dla diptyque. Idealny sposób na wypełnianie zapachem małych przestrzeni przez kilka miesięcy. Gdy zapach ulotni się całkowicie, można go jednokrotnie uzupełnić tą samą kompozycją.
Mimosa – każdego roku w lutym w Nicei odbywa się wielkie kwiatowe święto. Całe miasto przystrojone jest kwiatami mimozy, a w powietrzu długo unosi się jej przyjemny aromat przypominający ylang-ylang.
Nuty Zapachowe
O marce Diptyque
Historia rozpoczęła się w 1961 roku, kiedy troje przyjaciół — Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant — otworzyło butik na bulwarze Saint Germain w Paryżu. Początkowo sprzedawali tkaniny, piękne przedmioty i pamiątki przywiezione z egzotycznych podróży. Dwa lata później zaprezentowali swoją pierwszą świeczkę o zapachu głogu, a w 1968 pierwszą wodę toaletową — L’Eau.
Diptyque w sposób mistrzowski dotrzymuje kroku wciąż zmieniającym się zapachowym trendom, a jednocześnie zachowuje przy tym swoje DNA. Olivier Pescheux, jeden z najsłynniejszych współczesnych “nosów”, podkreśla ich cechę charakterystyczną, czyli niekonwencjonalność aromatycznych połączeń. Do kompozycji zawsze dodawany jest jeden element na pozór odbiegający od reszty, a w rzeczywistości pogłębiający doznania. W L’Eau, dla której wzorem stały się XVI-wieczne mieszanki potpourri, był to imbir. Z kolei w bestsellerowym Do Son do hipnotycznych, kwiatowych nut tuberozy i jaśminu dołącza wibrujący akord morski.
Ale diptyque to nie tylko zapachy w formie perfum czy wód toaletowych. To też znane na całym świecie świece, aromatyczne produkty do pielęgnacji, akcesoria do wnętrz i drobiazgi, które sprawiają wielką radość. To limitowane edycje i kolekcje świąteczne, na które czekamy cały rok.
DiptyqueHala Koszyki Godziny otwarcia: |