Zaloguj się
Trudno ci zidentyfikować się z zapachem „prawdziwego mężczyzny”, „w całej jego mocy”, „pewnego siebie hedonisty”, który „słucha tylko swoich fantazji” i „uwalnia się od jakichkolwiek zasad”? W takim razie ta książka jest dla ciebie.
Po „The One Hundred and Eleven Perfumes You Must Smell Before You Die” (Stu jedenastu perfumach, których zapach musisz poznać przed śmiercią), kolektyw Nez mierzy się z wyboistą drogą w perfumerii: zapachami dla mężczyzn. Podobnie jak to, co na siebie zakładasz, twoje perfumy wiele mówią o tobie – o tym, kim jesteś lub kim chciałbyś być. Niestety, w przeciwieństwie do zasad ubioru, które są wyczerpująco opisane, zaprojektowanie swojej olfaktorycznej garderoby wcale nie jest łatwe.
Każdy z mężczyzn, prawdziwych lub fikcyjnych, z tej wyimaginowanej listy podsumowuje własny olfaktoryczny wszechświat oraz serię perfum, które do niego pasują. Te symboliczne postacie mężczyzn zapraszają do odbycia spaceru wśród zapachów: mainstreamowych i niszowych, męskich, mieszanych, a nawet kobiecych, odpowiadających każdemu budżetowi, gustowi, a także pozwalających sobie na pewną zuchwałość. Zapachowa biblia, dzięki której znajdziesz swoje następne perfumy, odkryjesz zupełnie nowe lub po prostu wzbogacisz swoją ofaktoryczną wiedzę na temat historii perfum dla mężczyzn i ich niezwykłej różnorodności.
O marce Nez Éditions
Internetowe recenzje perfum zrewolucjonizowały branżę — okazało się, że oprócz krytyka literackiego, filmowego i muzycznego znajdzie się też miejsce dla krytyka perfumeryjnego. NEZ jest pierwszą publikacją wychodzącą w druku, która prezentuję tę dziedzinę krytyki (a ta bywa tutaj bardzo ostra!). Łącząc artykuły, wywiady, ankiety i analizy dotyczące zapachu, jedyne w swoim rodzaju pod względem różnorodności perspektyw wydawnictwo pomaga zrozumieć, jak zmysł powonienia łączy nas ze światem.
W bardzo zróżnicowanym gronie publicystów NEZ znajdują się nie tylko branżowi pasjonaci, ale również naukowcy, pisarze, akademicy, ekonomiści, historycy, fotografowie i wszelkiej maści artyści.