Portrait of a lady body wash 200 ml

Kod produktu: FM281
305,00 zł
Dodaj do ulubionych

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Dzięki temu obficie pieniącemu się płynowi do mycia ciała możesz stylowo rozpocząć dzień – biorąc prysznic we własnych perfumach. Poczuj bogactwo tureckiej róży na bazie z paczuli, drzewa sandałowego i kadzidłowca – temu magicznemu połączeniu mocy dodają akordy goździków, czarnej porzeczki i malin. Wysublimowany, elegancki zapach i stosowny hołd złożony arcydziełu Dominique’a Ropiona.

Składniki

water\aqua\eau [] disodium laureth sulfosuccinate [] coco-glucoside [] coco-betaine [] fragrance (parfum) [] sodium chloride [] helianthus annuus (sunflower) seed oil [] glyceryl laurate [] caprylyl glycol [] peg-120 methyl glucose dioleate [] cocamidopropyl betaine [] 1,2-hexanediol [] citric acid [] alpha-isomethyl ionone [] citronellol [] limonene [] ethylhexyl methoxycinnamate [] sodium citrate [] ethylhexyl salicylate [] butyl methoxydibenzoylmethane [] tocopherol [] bht [] sodium benzoate [] potassium sorbate [] red 33 (ci 17200) [] blue 1 (ci 42090)

Please be aware that ingredient lists may change or vary from time to time. Please refer to the ingredient list on the product package you receive for the most up to date list of ingredients.

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

#Galilu