Edycja Limitowana

Portrait of a Lady woda perfumowana 100 ml

Grupa olfaktoryczna: drzewno-ambrowa
Kod produktu: FM078XM24
1 659,00 zł
Dodaj do ulubionych
Możesz kupić próbkę tego zapachu

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Portrait of a Lady, wyjątkowy zapach skomponowany przez Dominique’a Ropiona, łączy przepych i zmysłowość tureckiej róży w ekstrawaganckich proporcjach.

Aby uczcić 15-lecie kultowego zapachu, dla limitowanej edycji perfum powstał nowy flakon pokryty odważnym czerwonym lakierem. To arcydzieło, na granicy sztuki i perfumerii, robi niezapomniane wrażenie - przyciąga wzrok i zniewala zmysły.

Perfumami Portrait of a Lady, Frédéric Malle i perfumiarz Dominique Ropion wyznaczyli nowy etap w historii perfumiarstwa. Dzięki przepychowi róży, wzmocnionej drzewnymi tonami oraz bursztynem i kadzidłem, projektanci przedefiniowują naturę szyprów, rodziny olfaktorycznej będącej synonimem największych osiągnięć XX-wiecznego perfumiarstwa. Ich grę światła i cienia, ich elegancję i ekstremalne wyrafinowanie. Tak z kunsztu wyłania się ponadczasowy splendor.

Nuty Zapachowe

róża, paczula, drzewo sandałowe, kadzidło frankońskie

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Odkryj limitowaną edycję Portrait of a Lady

#Galilu