Zaloguj się
Założenie Rose 31 jest jasne: przemienić słynną różę z Grasse, symbol zmysłowości i totalnej kobiecości, w zdecydowanie energiczny zapach, który może być noszony przez kobiety i mężczyzn…W wyniku tego zabiegu został stworzony model jedyny w swoim rodzaju: naprzemiennie kobiecy i męski z zagadkową wieloznacznością róży stulistnej, która szybko zostaje wchłonięta przez chór ciepłych, pikantnych i drzewnych nut kminku, kadzidła, drzewa cedrowego i odrobiny bursztynu… W tle otwarta zmysłowość drzewa gwajakowego i czystka podkreślona przez wyraźnie fizyczną nutę zwierzęcą dodaje perfumom niesłabnącego charakteru tajemnicy.
Żel podprysznic Rose 31 wzbogacony jest w witaminę E (właściwości antyoksydacyjne), ekstrakt z liścia oliwnego (właściwości nawilżające), aloes i ekstrakt z siemienia lnianego. Oczyszcza ciało i umysł.
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.