Zaloguj się
W XX wieku weselny klosz stopniowo tracił swoją domową, symboliczną funkcję i wkroczył w domenę przedmiotów kolekcjonerskich i projektowania wnętrz. Od czasu otworzenia butiku w Paryżu, Cire Trudon wykorzystuje te tradycyjne klosze do eksponowania świec. Stały się one częścią ważnego rytuału - są ostrożnie unoszone, by ujawnić wyjątkowy zapach świec. Cire Trudon udostępnia je dziś admiratorom marki, by mogli gloryfikować swe świece we własnych wnętrzach. Kopuła z dmuchanego szkła udekorowana jest logo Cire Trudon i stanowi parę z wytworzoną ręcznie, polerowaną drewnianą podstawką. Jako część znamienitej historii Cire Trudon, ten luksusowy przedmiot ochrania świecę i intensyfikuje jej zapach.
Wymiary:
• średnica podstawy: 14,5 cm
• średnica klosza: 12 cm
• całkowita wysokość: 22,5 cm
O marce Trudon
Francuska firma rodzinna z Normandii, produkująca świece od 1643 roku. Dostarczała je na francuski dwór królewski i najważniejszych kościołów we Francji. Maria Antonina była wierną klientką firmy, a Napoleon podarował synowi w dniu narodzin świecę wysadzaną złotymi medalionami z jego podobizną…
W 2006 roku zapomnianą wówczas firmę przejął Ramdane Touhami, genialny artysta, przedsiębiorca i dyrektor kreatywny, i zrobił z niej markę bezsprzecznie kultową. W jej ofercie znajdziecie klasyczne perfumy, zapachy do wnętrz, akcesoria i cieszące się największym uznaniem świece — produkowane z wosków naturalnych, umieszczane w ręcznie wytwarzanych szklanych naczyniach z charakterystycznym złotym lub srebrnym emblematem, o złożonych, kunsztownych i trwałych zapachach. Takich, które dają o sobie znać jeszcze długo po zgaszeniu.