Zaloguj się
34 blvd Saint Germain woda toaletowa
Zapłać z lub podziel płatność z
Jak zawrzeć 50 lat historii firmy w jednym, współczesnym zapachu? Perfumiarzom Diptyque ta trudna sztuka udała się znakomicie.
34 boulevard Saint Germain to jubileuszowa kompozycja kultowej francuskiej marki.
Bezpośrednią inspiracją dla nosa Romana Kaisera była woń niezwykłego wnętrza przy 34 boulevard Saint Germain – pierwszego butiku Diptyque.
W kompozycji wykorzystano charakterystyczne składniki olfaktorycznej palety Diptyque.
Nuty głowy zawierają musujące i świetliste zapachy czarnej porzeczki i zielonych liści, znane z L'Ombre dans l'Eau i Philosykos. Podtrzymuje je pieprzowa róża z nutami cytrusowymi oraz przypraw: goździków, cynamonu i kardamonu, które wcześniej wykorzystano w L'Eau.
Nuty serca są historią o kwiatach. Złożyły się na nią: róża (przypominająca tę z L'Ombre dans l'Eau), egipskie geranium (jeden z ulubionych kwiatów perfumiarzy Diptyque) oraz ciężkie akcenty tuberozy (jak w Do Son) z odrobiną irysa i fiołka. Bazą jest kombinacją nut drzewnych i żywicznych, które dodają stylu i giętkości.
Całość wieńczy przewrotna nuta eukaliptusa, która pobudza nos.
Nuty Zapachowe
Głowa
czarna porzeczka, zielone liście, cynamon, kardamon
Serce
pieprzna róża, tuberoza, irys, fiołek
Baza
nuty drzewne, żywiczne, eukaliptus
O marce Diptyque
Diptyque otwiera drzwi do wyjątkowego świata: przestrzeni, w której marzenia spotykają się z rzeczywistością, intymność z uniwersalnością, wyobraźnia jest nieskrępowana, a kreatywność nie zna granic. Ta paryska marka, założona w 1961 roku, łączy sztukę perfumiarstwa z pasją do pięknych przedmiotów i rzemiosła. Jej twórcy – Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant – zaczynali od tkanin i unikatowych przedmiotów z dalekich podróży, by wkrótce stworzyć ikoniczne perfumy i świece, będące synonimem wyrafinowania. Maison nieustannie eksperymentuje z nietypowymi połączeniami, zachowując przy tym artystyczną tożsamość i kunszt wykonania. Oprócz szerokiej gamy zapachów do ciała i wnętrz, oferuje również pielęgnację, akcesoria i obiekty dekoracyjne oraz limitowane kolekcje, które od lat wywołują emocje wśród klientów na całym świecie.
Produkty marki są dostępne we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Galilu, na galilu.pl oraz w butiku Diptyque.
DiptyqueHala Koszyki Godziny otwarcia: |
Historia marki Diptyque
Opinie o 34 Boulevard Saint Germain


34 Boulevard Saint Germain to typ zapachu, jakiego mógłby używać główny bohater czarno-białego filmu noir – taki, który nosi fedorę i spowijają go kłęby dymu papierosowego. A wszystko dzieje się w słabo oświetlonym miejską latarnią zaułku.
Gabriela Garcia, Editorialist