Zaloguj się
Amnesia Rose woda perfumowana 100 ml
Zapłać z lub podziel płatność z
Świeże, intensywne perfumy korzenno-kwiatowe przenikające zmysły swoim bogactwem, które ujawnia się na skórze. Są jak woda, w której pływają płatki paczuli i nitki szafranu, jak połączenie aromatu unoszącego się nad różanym polem i zapachu tkanin vintage. Są niczym zdmuchnięcie kurzu z dobrego starego wina.
Późna jesień, zmierzch. Drzwi zamykają się, a powietrze przeszywa zapach bukietu. To róże – nie ciemnoczerwone ani różowe, tylko w odcieniu pastelowego fioletu. Tak jasnego, że wpadającego w szarość. Krawędzie płatków dopiero zaczynają się zwijać, kwiat rozchyla się, a jego kształt przypomina filiżankę herbaty, z której rozchodzi się woń przypraw korzennych i rzadkiego drewna.
Kompozycja została zainspirowana wystrojem wnętrza butiku AEDES PERFUMERY w nowojorskiej dzielnicy Lower East Side, pełnej starych tkanin, wypchanych zwierząt oraz imponujących bukietów, które wynurzają się z krągłych wazonów. W powietrzu unosi się woń kadzidła i perfum z bloterów.
Nazwa zapachu pochodzi od odmiany róży uprawianej we Francji. Jej woń jest delikatna, za to wygląd kojarzy się ze stylem vintage – stąd Amnesia Rose.
Aedes de Venustas Amnesia Rose jest dostępny w karbowanym, szklanym flakonie z zielononiebieskimi akcentami i matową czarną nakrętką, na której wytłoczono insygnia marki. To projekt elegancki i wyrazisty. Jak mówi Bradl: „To róża dla każdego”.
Nuty Zapachowe
O marce Aedes de Venustas
Od 1995 roku olfaktoryczna galeria sztuki założona przez koneserów perfumiarstwa — Roberta Gerstnera i Karla Bradla, od 2012 roku niezależna marka perfumeryjna. Pierwszy zapach, Aedes de Venustas (łac. świątynia piękna) Signature, stworzono w kontrze do tradycyjnego wzorca piramidy zapachowej — powszechnie przyjęty podział na nuty bazy, serca i głowy zastąpiono własnym schematem.
Wyróżniająca nuta wszystkich dzieł marki to kadzidło — łączone z niezwykłymi, rzadkimi i nieraz najdroższymi surowcami świata. Efektem są kompozycje szlachetne, przemyślane, oporne na trendy, wielowymiarowe, dostojne i bogate. Z najwyższej półki.