Zaloguj się
Eau de Magnolia woda perfumowana
Zapłać z lub podziel płatność z
Jednym z głównych celów kolekcji Editions de Parfums jest uczczenie największych perfumiarzy naszych czasów. Eau de Magnolia, pierwszy zapach Carlosa Benaïma z naszej kolekcji, jest wspaniałym przykładem realizacji tego zamierzenia.
Nasz plan był prosty: najpierw zastosowaliśmy świeże nuty, aby podkreślić przejrzystą naturę akordu, następnie dodaliśmy mu głębi w nutach bazy, jako że nasza woda potrzebowała punktu zaczepienia i elementu ułatwiającego jej związanie zapachu ze skórą.
Element bazy wzmocnił też nośność zapachu i dodał kompozycji seksapilu, co jest niezwykle trudnym zadaniem w pracy z całkowicie klarownymi nutami.
Jako że Carlos zna na wskroś sztuczki stosowane przez klasycznych perfumiarzy, wpadł na pomysł, aby dodać do tego cytrusowego akordu potężną dawkę wetywerii. Połączenie wetyweriowego serca z grejpfrutem stało się kluczem do całej kompozycji, spinając ją w jedną całość i dodając właściwych tonów zapachowi magnolii.
- nuty głowy: bergamota kalabryjska
- nuty serca: magnolia, wetiwer, paczuli
- nuty bazy: cedr, mech dębowy, ambra
Nuty Zapachowe
Głowa
bergamotka, cytryna, grejpfrut, melon, brzoskwinia
Serce
drzewo cedrowe
Baza
paczula, mech dębowy
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.
Historia Editions de Parfums Frédéric Malle
Opinie o Eau de Magnolia
Opisywany jako „ponadczasowe letnie perfumy”, są po prostu pogodne i zmysłowe. Są w nich nuty magnolii wielkokwiatowej, haitańskiej wetywerii i paczuli.
Sarah Yang, Who What Wear