Zaloguj się
Fantôme de Maules woda perfumowana
Zapłać z lub podziel płatność z
Czym jest Fantôme de Maules?
Kim jest Fantôme de Maules?
Miejsce akcji: Maules, mała wioska we francuskojęzycznej części Szwajcarii, otoczona polami uprawnymi i gęstymi lasami.
Podmiot: Enigmatyczna istota ubrana jedynie w kamuflaż i przestarzałą maskę, widziana przez wielu wędrujących po lokalnych lasach przez ostatnią dekadę. Najprawdopodobniej człowiek, ale nie można być tego pewnym. Wysoki na prawie dwa metry, wydaje się szczególnie interesować otaczającą go florą i fauną.
Nieświadomy przechodzących nieopodal spędza czas na zbieraniu i wąchaniu kwiatów; tylko wtedy opuszcza gardę. Wystarczy trzask gałązki lub szelest liścia, a znika z powrotem w listowiu.
Miejscowi nazywają go Le Loyon, ale on sam nazywa siebie Fantôme de Maules. Duch Maules.
Kim więc jest Fantôme de Maules? Pustelnikiem, wyrzutkiem, który stworzył sobie dom w lesie? Survivalowcem przygotowującym się na apokalipsę? Nigdy się tego nie dowiemy, bo on sam tego nie chce.
I być może właśnie to sprawia, że Fantôme de Maules jest tajemniczą i fascynującą postacią. Współczesny świat jest pełen informacji i niewiele pozostaje w cieniu. Rzadko spotyka się kogoś, kto nie czuje potrzeby, by się tłumaczyć.
Dostępna wyłącznie w Galilu Olfactory przy ulicy Mokotowskiej 26 oraz na galilu.pl
Nuty Zapachowe
Głowa
bergamotka, galbanum, zielone liście, cytryna
Serce
kolendra, leśne kwiaty, kardamon, lawenda (absolut)
Baza
mech dębowy, drzewo sandałowe, czystek labdanum, drzewo cedrowe, fasolka tonka, wetiwer
O marce Stora Skuggan
Stora Skuggan to niezależne sztokholmskie studio olfaktoryczne, które powstało z inicjatywy pięciu wszechstronnych twórców. Od debiutu w 2015 roku zdobyli renomę jako niszowa marka, która na nowo interpretuje sztukę tworzenia perfum. Znaki rozpoznawcze? Poetycka narracja, złożoność i zmienność zapachów (zdecydowanie zachęcamy do testowania na skórze, nie na blotterze), opakowania – drobne szklane flakony zwieńczone dużą (prawie tak dużą jak sam flakon) kulistą nakrętką. Co więcej, każde opakowanie wyróżnia się unikalną, trójwymiarową grafiką.
A same zapachy? Jedyne w swoim rodzaju, abstrakcyjne, zaczepne, nietuzinkowe, mistyczne. Ich autorzy nie narzucają interpretacji, nie mówią, co macie czuć – wszak każdy czuje inaczej.