Zaloguj się
J.R. woda toaletowa
Zapłać z lub podziel płatność z
J’ai l’air de ce que je suis. Żywe usposobienie, osoba dyskretna i wrażliwa.
„J’ai l’air de ce que je suis” (mój wygląd świadczy o mnie) – to motto objawia swój sens tylko tym, którzy są tego godni. J.R. zaprasza na tête-à-tête, bliskie spotkanie tylko we dwoje. Jest prosty, świeży, dyskretny. Cytrusowy, delikatny, drzewny. J.R. nigdy nie jest gotowy uwodzić za wszelką cenę. Nie jest też gotowy zabawiać za wszelką cenę. Płynie pod prąd. Nie okazuje zniecierpliwienia.
Nuty Zapachowe
Głowa
klementynka, kardamon, grejpfrut
Serce
bez, irys
Baza
drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, narcyz, piżmo
O marce D’Orsay
Wszystko zaczyna się od miłości — ta myśl przyświeca francuskiej marce, która swoją nazwę zawdzięcza Alfredowi d’Orsay. Zafascynowany perfumami, w swoim domu wygospodarował specjalną przestrzeń na gabinet zapachów, gdzie w 1830 roku opracował pierwszą kompozycję z myślą o ukochanej (z którą łączył go… zakazany romans — zapach był więc formą niewidzialnej więzi, czymś, co pomagało przetrwać rozłąkę).
W 2019 roku firmę przejęła (i gruntownie odświeżyła) Amélie Huynh — ambitna przedsiębiorczyni, którą ujęły historie miłosne stojące za powstaniem D’Orsay. Choć wyraźnie zmieniła się identyfikacja wizualna, flakony odmłodniały, a nowe kompozycje powstają od zera, uczucia nadal stanowią punkt wyjścia do wszelkich działań podejmowanych przez markę — każdy zapach opowiada o innym stadium miłości. Inaczej pachnie przecież płomienny romans, inaczej tęsknota, a jeszcze inaczej euforia towarzysząca zakochaniu.