Zaloguj się
Monsieur woda perfumowana
Zapłać z lub podziel płatność z
Bruno Jovanovic, w pierwszym zapachu podpisanym swoim nazwiskiem, wykorzystał symbol klasycznej perfumerii, paczuli, sztandarowy składnik dla wielu perfumiarzy.
Unikalna dawka tego składnika w zapachu Monsieur. (ponad 50% paczuli pozyskanej przez destylację molekularną) sprawia, że ten zapach jest dla paczuli tym, czym Carnal Flower dla tuberozy.
Początkowe nuty mandarynki niosą ze sobą szczególną świeżość. Te nuty głowy łączą się z tajemniczym absolutem rumu o konsystencji syropu, prowadzącym do kolejnego ogniwa, morza paczuli w sercu zapachu. Duża dawka cedru i kadzidła to zmysłowość i mistyczne wibracje, a powiew nowoczesnej ambry sygnalizuje ciemną stronę kompozycji. Akcenty wanilii i piżma scalają poszczególne nuty, łagodzą te ostre i temperują te nieokiełznane, aby stały się zmysłowe i magnetyczne; zwierzęce, lecz ucywilizowane.
Męska i ponadczasowa elegancja tych dżentelmenów była dla twórcy perfum inspiracją.
Monsieur.
I kropka.
Nuty Zapachowe
Głowa
mandarynka, rum (absolut)
Serce
paczula
Baza
drzewo cedrowe, kadzidło, zamsz, wanila, ambra
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.