Zaloguj się
Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Fragrance (Parfum), Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Coffea Arabica (Coffee) Seed Oil, Calophyllum Inophyllum (Tamanu) Seed Oil, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cholesterol, Hordeum Distichon (Barley) Extract\Extrait D'Orge A Deux Rangs, Polysorbate 60, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Squalane, Anogeissus Leiocarpus Bark Extract, Linalool, Coumarin, Limonene, Geraniol, Cinnamal, Citral, Benzyl Benzoate, Eugenol, Isoeugenol, Tocopherol, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Bht, Phenoxyethanol
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.