Zaloguj się
Nez Magazine PRZEZ NOS DO UST, wydanie 10
Nasze podniebienie ma nos Jak działa zmysł smaku i co ma wspólnego ze zmysłem węchu? Jak powstają aromaty spożywcze i perfumy o zapachu jedzenia? Czy zapachy mogą wpływać na nasze nawyki żywieniowe?
W numerze 10. badamy związki między naszymi nosami a ustami, sztuką tworzenia perfum i kuchnią. Nez zaprasza do odkrywania świata poprzez doznania węchowe, przyjmując wszechstronne podejście, które obejmuje sztukę, literaturę, fotografię, naukę, historię, gastronomię i oczywiście perfumy. Dzięki temu czytelnicy lepiej zrozumieją kluczową rolę, jaką zmysł powonienia odgrywa w naszym życiu.
Język: angielski
Liczna stron: 160
O marce Nez Éditions
Internetowe recenzje perfum zrewolucjonizowały branżę — okazało się, że oprócz krytyka literackiego, filmowego i muzycznego znajdzie się też miejsce dla krytyka perfumeryjnego. NEZ jest pierwszą publikacją wychodzącą w druku, która prezentuję tę dziedzinę krytyki (a ta bywa tutaj bardzo ostra!). Łącząc artykuły, wywiady, ankiety i analizy dotyczące zapachu, jedyne w swoim rodzaju pod względem różnorodności perspektyw wydawnictwo pomaga zrozumieć, jak zmysł powonienia łączy nas ze światem.
W bardzo zróżnicowanym gronie publicystów NEZ znajdują się nie tylko branżowi pasjonaci, ale również naukowcy, pisarze, akademicy, ekonomiści, historycy, fotografowie i wszelkiej maści artyści.