Zrób dowolne zakupy w dniach 10-20.07 za min. 700 zł i odbierz limitowaną płócienną torbę Galilu. Zakup próbek nie wlicza się do kwoty uprawniającej do prezentu.


Darmowa dostawa od 500 zł

3 próbki w prezencie*

Galilu
Koszyk
Diptyque

Orphéon solid perfume

Pusta gwiazdka Pusta gwiazdka Pusta gwiazdka Pusta gwiazdka Pusta gwiazdka
(0)

285,00 zł

Wybierz pojemność

Szczegóły produktu

Nuty zapachowe

jagody jałowca (zapachowy "wypadek" - zgodnie z filozofią diptyque każda kompozycja musi zawierać nutę wprowadzającą zamęt, olfaktoryczną niespodziankę. W tym przypadku są to jagody jałowca), fasolka tonka, drzewo cedrowe, jaśmin

„Orphéon” to nazwa klubu nocnego na zbiegu bulwaru Saint-Germain 34 i rue de Pontoise. Wejście do niego znajdowało się tuż obok pierwszego butiku diptyque. Kilka lat po otwarciu marka kupiła Orphéon, aby zyskać więcej przestrzeni. Dziś jedyną pozostałością po dawnym klubie jest kolumna z niebieskimi fasetami na tyłach butiku. 
Orphéon to zapachowy portret tego miejsca. Stop-klatka: kłęby dymu tytoniowego mieszają się ze smugami różu do policzków widocznymi na polerowanym drewnie. Serce zapachu, czyli ciepło bobu tonka, głębia cedru i rześkość jagód jałowca, pozwala poczuć atmosferę tego niezapomnianego miejsca.

Perfumy w postaci stałej stanowią wyrafinowany i poręczny produkt, który można dyskretnie nanosić na zwyczajowo perfumowane miejsca, np. szyję, dekolt lub nadgarstki.

O marce

Diptyque

Diptyque otwiera drzwi do wyjątkowego świata: przestrzeni, w której marzenia spotykają się z rzeczywistością, intymność z uniwersalnością, wyobraźnia jest nieskrępowana, a kreatywność nie zna granic. Ta paryska marka, założona w 1961 roku, łączy sztukę perfumiarstwa z pasją do pięknych przedmiotów i rzemiosła. Jej twórcy – Desmond Knox-Leet, Christiane Gautrot i Yves Coueslant – zaczynali od tkanin i unikatowych przedmiotów z dalekich podróży, by wkrótce stworzyć ikoniczne perfumy i świece, będące synonimem wyrafinowania. Maison nieustannie eksperymentuje z nietypowymi połączeniami, zachowując przy tym artystyczną tożsamość i kunszt wykonania. Oprócz szerokiej gamy zapachów do ciała i wnętrz, oferuje również pielęgnację, akcesoria i obiekty dekoracyjne oraz limitowane kolekcje, które od lat wywołują emocje wśród klientów na całym świecie.

Produkty marki są dostępne we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Galilu, na galilu.pl oraz w butiku Diptyque.

 

Diptyque 

Hala Koszyki
Koszykowa 63, Warszawa
[email protected]
+48 789 245 717

www.galilu.pl/diptyquewarsaw

Godziny otwarcia:
poniedziałek–sobota 11:00–21:00

Dostawa i zwroty

Dostawa

Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja zamówienia. Aktualnie czas realizacji wynosi 2-3 dni robocze. Zastrzegamy jednak możliwość realizacji zamówień w ciągu 7 dni roboczych.

Zamówienia o wartości powyżej 500 zł wysyłamy wybraną metodą dostawy za darmo.

  • Metoda dostawy: DHL Parcelshop

    Cena: 16 PLN

  • Metoda dostawy: DHL Kurier

    Cena: 18 PLN

  • Metoda dostawy: InPost Kurier

    Cena: 18 PLN

  • Metoda dostawy: InPost Paczkomaty

    Cena: 16 PLN

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty w sklepach Galilu jest bezpłatny. Przesyłkę możesz odebrać w sklepie po wcześniejszym wybraniu lokalizacji i otrzymaniu mailowego potwierdzenia, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Czas przygotowania zamówienia do odbioru trwa do 3 dni roboczych.

Więcej o metodach dostawy

Zwroty i reklamacje

Możesz zrezygnować z zamówienia kupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Prawo do zwrotu jest liczone od dnia dostarczenia zamówienia.

Prawo do reklamacji z kolei przysługuje Ci jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub będzie uszkodzony.

Zasady zwrotu i reklamacji

Produkty z kolekcji

Odkryj Orphèon

Opinie o produkcie

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii

Może Cię zainteresować

Dowiedz się więcej

  • Santissima. Energia. Wenecja. Zapach. 

    16
    05

    Galilu Talks

    Santissima. Energia. Wenecja. Zapach. 

    Ania Kuczyńska to jedna z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych polskich projektantek mody. Tworzy mocną i charakterystyczną markę – jej styl określany jako ozdobny minimalizm jest hołdem dla szykownej elegancji i charyzmatycznej kobiecości. Poprzez projekty Ania opowiada historie i wprowadza nas w świat symboli, od niedawna jej projekty dopełniły botaniczne perfumy i świece. 

    Przejdź do artykułu
  • Zapach pomaga zrozumieć świat

    27
    03

    Galilu Talks

    Zapach pomaga zrozumieć świat

    Perfumy to nie tylko kwestia doboru nut i proporcji. Opowiadają o emocjach, ułatwiają odnalezienie się w rzeczywistości, oswojenie jej w trudnych chwilach – uważa Olivier Royère, który wraz z Sylvie Loday i Benoîtem Verdierem założył paryską markę Ex Nihilo.

    Przejdź do artykułu
  • Skóra lubi równowagę

    08
    07

    Galilu Talks

    Skóra lubi równowagę

    Leczy, ale nie lekceważy znaczenia domowej pielęgnacji. Założył markę Royal Fern, żeby zapewnić pacjentom bezpieczeństwo i… przyjemność stosowania kosmetyków. Wie, że po zabiegach medycznych chcą czegoś miłego. (A i skóra, by wyglądać dobrze, potrzebuje równowagi między dermatologicznymi terapiami i codzienną, czułą troską). Doktor Timm Golueke. 

    Przejdź do artykułu
  • Trucizny i antidota

    17
    06

    Galilu Talks

    Trucizny i antidota

    Marsylczyk, czyli Francuz z cechami Włocha. Współczesny romantyk, czyli ktoś, kto wierzy w siłę intelektu, ale jest zafascynowany mistycyzmem. Philippe di Méo, choć z wykształcenia jest architektem, fotografuje, pisze, projektuje. I wymyśla perfumy.

    Przejdź do artykułu

#Galilu