Zaloguj się
Santal 33 woda perfumowana
Zapłać z lub podziel płatność z
Czy pamiętasz stare reklamy Marlboro? Mężczyzna na koniu stojący przed ogniskiem na pustynnej równinie, a nad nimi wieczorne niebieskie niebo.
Definiujący wizerunek ducha amerykańskiego zachodu ze wszystkimi podświadomymi ideami dotyczącymi męskości i osobistej wolności. Ten mężczyzna z odbiciem ognia tańczącym na twarzy, opierający się o zużyte skórzane siodło, sam na sam z pustynnym wiatrem, stał się tak silną ikoną, że każdy mężczyzna chciał nim być, a każda kobieta być z nim.
To wspomnienie przerodziło się w SANTAL 33: ambicję stworzenia zapachowej formy inspirowanej wielkim amerykańskim mitem, który nadal jest źródłem marzeń dla reszty świata. To perfumy, które dotykają zmysłowej uniwersalności tej ikony, które mają uzależniający wpływ zarówno na kobiety jak i mężczyzn. Połączenie kardamonu, irysa, fiołka i ambroxanu dodaje temu dymnemu stopowi drzewnemu (australijskie drzewo sandałowe, papirus i drzewo cedrowe) trochę pikantnych, skórzanych i piżmowych nut oraz nadaje perfumom ich uniseksualnego charakteru oraz uzależniającego komfortu. W skrócie SANTAL 33 to żywy ogień, delikatny powiew dymu, to moment, tuż po zmierzchu, w którym zmysłowość przejmuje kontrolę.
Nuty Zapachowe
O marce Le Labo
Le Labo to rebelia w perfumeryjnym świecie — częściowo dzięki przełomowym koncepcjom zapachowym, a po części przez swoją bezkompromisową filozofię. Manifest marki głosi, że zapachy muszą mieć duszę, luksus tkwi w kunszcie rzemiosła i że nie rozdają swoich perfum celebrytom za darmo. Twórcy marki obsesyjnie wręcz szanują źródła, z których pochodzą składniki ich perfum i są bezkompromisowo wegańscy. “To skandal, że w XXI wieku przemysł kosmetyczny, będący przecież luksusem i przyjemnością, bazuje na krzywdzie zwierząt” — głoszą.
Fabrice Penot i Edouard Roschi, współzałożyciele, celowo nie dążą do mitycznego ideału: “Inspirujemy się tym, co zachwyca nas w innych dziedzinach życia — różnorodnymi podejściami estetycznymi, filozofiami oraz przedmiotami i produktami. Silnie wpływa na nas filozofia wabi-sabi, polegająca na odnajdywaniu piękna w ciągłych zmianach oraz perfekcji w tym, co niedoskonałe”.
O marce Le Labo
Opinie o Santal 33


Woda perfumowana Santal 33 zadebiutowała w 2011 roku. Była inspirowana starymi reklamami Marlboro. Drzewno-korzenna, z nutami skóry i piżma. Odurzająca, uwodzicielska, a jednocześnie kojąca, szybko zyskała całą rzeszę fanów wśród celebrytów, od Alexy Chung poczynając, na Justinie Bieberze kończąc. Santal 33 stała się tak popularna, że „The New York Times” nazwał ją „perfumami, które czuje się wszędzie”. Ale jej popularność nie sprawiła, że przestała być cool.
Chloe Burcham, Who What Wear


Santal 33 zmienia znaczenie słowa „sukces” – wynosi je na nowy poziom. Ta woda perfumowana zyskała popularność tak wielką, że jest to wręcz głupie. Perfumiarze zawsze skrycie marzą o podobnej reakcji na stworzone przez siebie zapachy, ale nigdy się jej nie spodziewają. To zdarza się raz w życiu — jeśli mamy bardzo, bardzo dużo szczęścia.
Fabrice Penot, New York Times


Cztery lata później to, co zaczęło się jako marzenie o butikowym, unikalnym zapachu dla nielicznych stało się codziennością w nowojorskim metrze, w barach w Londynie, kawiarniach w Paryżu, a nawet na plażach w Los Angeles.
Olivia Fleming, New York Times