Zaloguj się
Zapach „orangette”, francuskich słodyczy z suszonej pomarańczy w ciemnej czekoladzie, przywołuje jednocześnie obraz najdzikszych amazońskich lasów deszczowych i najelegantszych wnętrz Paryża. Od surowych, korzennych, ciemnych nut ziaren kakaowca, ogrzanych suszoną pomarańczą i wanilią, wionie egzotyczna, słodko-gorzka zmysłowość.
Nuty Zapachowe
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.