Uncut Gem woda perfumowana

Grupa olfaktoryczna: drzewna, cytrusowa
Kod produktu: FM-Uncut Gem
345,00 zł
Dodaj do ulubionych
Możesz kupić próbkę tego zapachu

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Bezkompromisowy, odważny, pełen zagadkowego uroku. Uncut Gem bazuje na wodzie kolońskiej używanej przez mistrza perfum Maurice'a Roucela. To nieskrępowanie męski zapach, twardy jak diament i totalnie świeży.

Wyraziste korzenne nuty imbiru, bergamotki, mandarynki, korzenia arcydzięgla i gałki muszkatołowej prowadzą do rozpalającego zmysły serca zapachu, w którym czujemy skórę, wetywerię, kadzidło, hojne ilości akordu drzewno-ambrowego i piżmo współgrające ze skórą. Te perfumy bawią się wyeksploatowanymi wzorcami męskości, wydobywając z nich telluryczne siły, by stworzyć coś pięknego, czemu nie sposób się oprzeć.

Maurice Roucel rozpoczął swoją karierę jako chemik w laboratorium perfumeryjnym Chanel, w 1973 roku. To perfumiarz samouk, który mówi o sobie „odkrywca wędrujący pośród formuł zapachowych”. Można go też opisać jako zmysłowego estetę. Znakiem rozpoznawczym Roucela są luksusowe kompozycje, w których zachowuje tylko to, co niezbędne.

Nuty Zapachowe
Głowa

bergamotka, imbir, arcydzięgiel, gałka muszkatołowa

Serce

wetiwer, olibanum, skóra

Baza

ambrocenid, piżmo

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Maurice Roucel o Uncut Gem

#Galilu