carnal flower woda perfumowana

Grupa olfaktoryczna: kwiatowa
Kod produktu: FM - carnal flower
345,00 zł
Dodaj do ulubionych
woda perfumowana
Możesz kupić próbkę tego zapachu

Zapłać z lub podziel płatność z

Jesteśmy autoryzowanym sklepem, gwarantujemy oryginalność naszych produktów

Darmowa dostawa od 500 zł
3 próbki gratis do zamówienia
14 dniowa możliwość zwrotu
Wygodne i bezpieczne płatności
Opis

Carnal Flower - Dominique Ropion. Zapach tuberozy już w naturze wyróżnia sprzeczność. Z jednej strony tuberozy pachną klasyczną kwiatową świeżością, z drugiej - ich woń ma zmysłowy, cielesny charakter. Ten paradoks od pokoleń fascynuje perfumiarzy, w tym Dominique'a Ropiona, twórcę Carnal Flower. Ropion rozpoczął swoją pracę nad tą kompozycją od najnowocześniejszej chemicznej analizy zapachu żywej tuberozy. Następnie zaproponował wykorzystanie wszelkich składników potrzebnych do otrzymania zbliżonej formuły, która jednocześnie idealnie łączyłaby się z zapachem skóry klienta. Frederic Malle zainspirowany częstymi pobytami w Kalifornii, gdzie zapach tuberozy i gardenii jest wszechobecny, zachęcił Dominique'a Ropiona do wzmocnienia słonecznego i zmysłowego charakteru kwiatu. W odpowiedzi Ropion podkreślił w Carnal Flower niektóre nuty obecne w zapachu tuberozy - takie jak kokos czy salicylany oraz dodał ślad piżma.

Składniki
Nuty zapachowe: bergamotka, melon, eukaliptus, ylang-ylang, jaśmin, absolut tuberozy, absolut kwiatów pomarańczy, kokos, białe piżmo.
Nuty Zapachowe
Głowa

melon, kwiat pomarańczy

Serce

tuberoza (absolut), eukaliptus, jaśmin (absolut)

Baza

tuberoza, piżmo

O marce Editions de Parfums Frédéric Malle

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe. 

Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać opinie Zaloguj się lub Załóż konto

Twórca marki o Carnal Flower

#Galilu