Zaloguj się
The Moon woda perfumowana
Zapłać z lub podziel płatność z
Podniebny romans.
W krajach Bliskiego Wschodu tempo życia nadaje głównie Księżyc. Jego ulotna sylwetka oznacza zarówno początek, jak i koniec uroczystości świątecznych. W języku arabskim zwrot „mój księżycu” często spotyka się w romansach: wyraża uwielbienie, podziw dla urody i wieczne poświęcenie dla ukochanej osoby.
W kompozycji tego zapachu ciepłe bogactwo aromatów róży, oud i kadzidłowca spotyka się z zaskakującą obfitością dojrzałych czerwonych jagód. To subtelne nawiązanie do aromatyzowanego, owocowego tytoniu, palonego w sziszy: specjalności regionu. Czerwona porzeczka i malina dodają całości słodyczy i koloru.
To adoracja księżycowego nowiu.
W celu zamówienia próbki prosimy o kontakt pod adresem [email protected]
Nuty Zapachowe
Głowa
malina, liczi, szafran
Serce
kadzidło frankońskie, turecka róża
Baza
oud, skóra
O marce Editions de Parfums Frédéric Malle
W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć wybitne perfumy? Frederic Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest pozwolenie twórcom na taką wolność i swobodę pracy, jaka obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. Ten brak ograniczeń sprawił, że wiele dawnych zapachów do dzisiaj uchodzi za ikony perfumeryjnej sztuki. Dlatego też Malle daje perfumiarzom wolną rękę i stara się usuwać wszelkie przeszkody, które mogą zakłócać proces nieskrępowanej kreacji. Mówi im, aby stworzyli swój wymarzony zapach, nie ograniczając się budżetem, gustami czy briefem marketingowym. Efekt? Pomylenie kreacji tej marki z komercyjnymi perfumami jest po prostu niemożliwe.
Każda z kompozycji jest w takim samym opakowaniu — cylindrycznej butelce z czarnym korkiem, które stało się znakiem rozpoznawczym francuskiej marki.
Historia Editions de Parfums Frédéric Malle
Opinie o The Moon


The Moon to wizja młodszego perfumiarza, myślę, że może spodobać się także młodszej publiczności. Ma wszystkie cechy arabskich perfum, z oudem, różą, skórą i szafranem, ale jest tu też inspiracja „francuska” - orzeźwiająca nuta czerwonych owoców. Dla mnie ważne było, aby owoce były wyczuwalne nie tylko w nucie głowy i błyskawicznie zanikały, chciałem, aby ta figlarność owoców była naprawdę długotrwała.
Julien Rasquinet, Vogue