Zaloguj się
Zwroty i reklamacje
Możesz zrezygnować z zamówienia kupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Prawo do zwrotu jest liczone od dnia dostarczenia zamówienia. Pamiętaj, zwracane artykuły muszą być w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu w niezmienionym stanie.
Czego w oparciu o przepisy ustawy nie można zwrócić?
W sklepie internetowym Galilu w oparciu o art. 38 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) niemożliwy jest zwrot:
a) zamówionych próbek, które przygotowane są na specjalne, indywidualne zamówienie Klienta na potrzeby przetestowania zapachu przed zakupem produktu pełnowymiarowego, Przedmiotem świadczenia jest zatem rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta i służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
b) wszelkiego rodzaju produktów, które ze względów higienicznych sprzedawane są w zamkniętych, zapieczętowanych opakowaniach (m.in. kremy, serum, szminki, kosmetyki do makijażu i demakijażu, pudry, podkłady, perfumy w olejku i dezodoranty aplikowane w sposób bezpośredni na skórę, szampony, żele, balsamy, woski, pasty, olejki, lakiery do paznokci i inne), jeśli opakowanie zostało przez Klienta otworzone.
Prawo do reklamacji z kolei przysługuje Ci jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub będzie uszkodzony.
Jak dokonać zwrotu
Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ. Prześlij go na adres [email protected] lub wydrukuj i dołącz do paczki ze zwracanym produktem.
Krok 2: Wyślij nam produkt na adres Galilu, ul. Stępińska 22/30 lokal 311, 00-739 Warszawa, razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura). Ty pokrywasz koszty przesyłki, ale możesz także dostarczyć zamówione produkty do jednego z naszych sklepów stacjonarnych w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i przesłania formularza zwrotu na nasz adres e-mail. Produkty zostaną przekazane do naszego magazynu zewnętrznego, gdzie zwrot zostanie rozpatrzony.
Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do paczkomatu oraz przesyłką pobraniową.
Krok 3: Jeżeli produkt kwalifikuje się do zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy w terminie 14 dni lub, jeśli wolisz, wymienimy go na inny produkt lub bon upominkowy o tej samej wartości. Środki za zakupy zostaną zwrócone na wskazane w formularzu konto bądź za pośrednictwem metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Jak dokonać reklamacji
Krok 1: Wypełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać TUTAJ. Prześlij go na adres [email protected] razem ze zdjęciami produktu.
Krok 2: Reklamowany produkt odeślij na adres Galilu, ul. Stępińska 22/30 lokal 311, 00-739 Warszawa razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura). Przygotujemy dla Ciebie opłaconą etykietę zwrotną, którą wyślemy na podany adres mailowy. Możesz także dostarczyć nam reklamowane produkty do każdego sklepu stacjonarnego w terminie 14 dni od daty wysłania formularza.
Krok 3: Jeżeli produkt kwalifikuje się do reklamacji wymienimy go na nowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy w terminie 7 dni od pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Pieniądze zwrócimy Ci na wskazane w formularzu konto, bądź tą samą metodą, jaką zostało opłacone zamówienie.