pl en
Koszyk0

Marki

od
do

 

 

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć błyskotliwe i awangardowe perfumy? Frédéric Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest danie perfumiarzom takiej wolności i swobody pracy, która obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. To brak ograniczeń gwarantował niezwykłość zapachów i sprawił, że wiele perfum sprzed lat do dziś uznawanych jest za ikony zapachu. Dlatego też Frédéric Malle stawia sobie za cel wyeliminowanie wszelkich przeszkód, które mogą zakłócić proces nieskrępowanej kreacji i daje perfumiarzom wolną rękę. Frédéric Malle prosi perfumiarzy o to, aby stworzyli swój „idealny” zapach, nie ograniczając się żadnym budżetem, niczyimi gustami ani briefem marketingowym. Każda z kompozycji zamknięta zostaje w takim samym opakowaniu – cylindrycznej butelce z czarnym korkiem – które stało się znakiem rozpoznawczym Editions de Parfums.
Nie ma takiej możliwości, żeby pomylić kreacje Editions de Parfums z komercyjnymi, mainstreamowymi perfumami. Każdy zapach jest dziełem sztuki, ograniczonym tylko i wyłącznie wyobraźnią artysty. Editions de Parfums Frédéric Malle jest łącznikiem pomiędzy klientami i najwybitniejszymi współczesnymi nosami. Tym samym Frédéric Malle daje klientom szansę posiadania zapachu, który jest niezależnym dziełem mistrza.

Warynia: O tę markę starałyśmy się od początku pracy nad GaliLu, czyli od 5 lat. Nie było łatwo - to bardzo niszowa i świadoma swojego wizerunku marka. Jej właściciele stawiają niezwykle wysokie wymagania - i sobie, i dystrybutorom. Cieszymy się, że Frédéric Malle dołączył do naszej oferty.

 

tu możesz ściągnąć artykuł o Fredericu Mallu z Dziennika Gazeta Prawna 

Pokaż więcej